پیام تبریک فرماندار ویژه لارستان به مناسبت روز شهرداری ها و دهیاری ها

فرماندار ویژه لارستان در پیامی ، فرا رسیدن 14 تیرماه روز شهرداری ها و دهیاری ها را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، در پیام داریوش دهقان آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
امام خامنه ای ارواحنا فداه:
" شهرداری ها و دهیاری ها به عنوان نهادهایی که سروکارشان با مردم است، باید روح خدمتگزاری و اخلاص را بیشتر از جاهای دیگر داشته باشند"
شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، تجلی بارز مشارکت مردم در عرصه خطیر مدیریت شهری و روستایی هستند؛ نقش این نهادها در امیدآفرینی و توسعه نشاط اجتماعی، در کنار توجه به عمران و آبادانی جای جای کشور نقشی بی بدیل است.
خدمات متنوع شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در راستای ارتقا و سامان‌بخشی وضعیت کالبدی و فیزیکی سکونتگاه‌ها، مدیریت پسماند، بهبود سیمای شهری و روستایی، حفظ پاکیزگی شهر و روستا، مدیریت بحران، مدیریت ایمنی و آتش‌نشانی، ارائه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و بسیاری از فعالیت‌های دیگر نمود پیدا می‌کند.
نامگذاری چهاردهم تیرماه به عنوان روز شهرداری و دهیاری، خود نشانگر اهمیت نقش و جایگاه موثر و تعیین کننده این دو نهاد مردمی و اجتماعی در اجرای برنامه های مدیریت شهری و روستایی است و بی تردید از آغاز شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی تا به امروز نقش شهرداریها و دهیاریها در شکل گیری جامعه مردم سالار مبتنی بر آرای مردم امری واضح و مبرهن بوده است.
انتظار داریم مدیران شهری و روستایی با همگرایی، همراهی، کارجهادی و روحیه اخلاص و مردمداری در مسیر توسعه اقتصادی، عمران و آبادانی مناطق شهری و روستایی گام های موثرتری بردارند و مناطق کم برخوردار را در اولویت قرار دهند.
اینجانب فرصت را مغتنم دانسته، ضمن گرامیداشت این روز از زحمات و تلاش‌های شایسته شهرداران و دهیاران محترم و کارکنان زحمتکش شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و دیگر دست‌اندرکاران و تلاش گران عرصه مدیریت شهری و روستایی منطقه لارستان بزرگ تشکر و قدردانی نموده و توفیق و سلامتی روزافزون همگی آنان را از درگاه پروردگار متعال خواستارم.
داریوش دهقان
فرماندار ویژه لارستان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha