تلاش مضاعف، در امر خدمت رسانی به مردم

دکتر ایمانیه، خدمت رسانی در جامعه اسلامی، بویژه از سوی کارگزاران و مسئولان را امری ضروری دانست و گفت:می بایست هر فرد وظیفه شناس و مسئولیت پذیر، در هر پست و مقامی که باشددر امر خدمت رسانی همت نماید و تلاش خود را مضاعف گرداند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از فارس دکتر محمدهادی ایمانیه بعداز ظهر امروز در جریان شصت و یکمین سفر شهرستانی خود، با حضور در شهرستان اوز، درقالب میزخدمت و ملاقات مردمی، در دیداری چهره به چهره به شنیدن مشکلات مردم خونگرم شهرستان اوز پرداخت.

استاندار فارس در حاشیه این دیدار به جایگاه خدمت به مردم و مسلمانان اشاره کرد و اظهار داشت: در برخی روایات در کنار ایمان به خدا، از خدمت به مردم و مسلمانان سخن به میان آمده است لذا خدمت به خلق، همچون ایمان به خدا، باعث صعود انسان به مقامات معنوی و والا می شود.

وی خدمت رسانی در جامعه اسلامی، بویژه از سوی کارگزاران و مسئولان و صاحبان قدرت و متنفذان را امری لازم و ضروری دانست و افزود: می بایست هر فرد وظیفه شناس و مسئولیت پذیر، در هر پست و مقامی که باشد در امر خدمت رسانی همت نماید و تلاش خود را مضاعف گرداند.

دکتر ایمانیه عمده مباحث مطرح شده از جانب مردم شهرستان اوز را، در حوزه های مختلفی ازجمله اشتغال، موارد مربوط به سازمان های حمایتی، منابع طبیعی، برق و آب عنوان کرد و افزود: با حضور مدیران ارشد دستگاه های اجرایی استان در این میز خدمت، نهایت تلاش را برای حل مشکلات پیش روی این مردم به کار خواهیم بست.

در این میز خدمت تعداد۲۰ نفر از شهروندان مشکلات خود را با استاندار فارس بدون واسطه مطرح نمودند و ایشان دستورات لازم در راستای حل مشکلات مراجعین صادر نمود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha