سمینار «تبیین قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، با تاکید بر باروری سالم»

جمعی از مسوولان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سمیناری یک روزه، به تبیین مبانی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، با محوریت باروری سالم پرداختند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، این رویداد علمی به همت دو معاونت آموزشی و بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با بررسی مبانی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، بر محور باروری سالم همراه بود.

دبیر علمی سمینار با اشاره به حضور دکتر «محسن رازقی» معاون آموزشی دانشگاه در آئین آغاز به کار برنامه گفت: در ادامه دکتر «کوثر خادمیان» مدیر سلامت خانواده، جمعیت و مدارس معاونت بهداشت به تبیین قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت پرداخته و دکتر «مژده مرادی» استادیار زنان و زایمان به طرح موضوع مدیریت بارداری ایمن در سن پایین و بالا پرداخت.

دکتر «پروین یداللهی» بیان مباحث مربوط به پیشگیری از ناباروری با حضور دکتر «بهار مرشد بهبهانی» استادیار بهداشت باروری؛ تاثیر اندومتریوز بر باروری با حضور دکتر «سعیده فروغی نیا» متخصص زنان و زایمان و باروری سالم از دیدگاه طب ایرانی با حضور دکتر «یاسمن وزانی» استادیار طب سنتی ایران را دیگر بخش های این سمینار یک روزه عنوان کرد.

او ادامه داد: همچنین در ادامه این سمینار یک روزه، «اکبری» نماینده سازمان بسیج جامعه پزشکی استان فارس، مرکز «نفس» به عنوان مرکز پیشگیری از موارد سقط را به شرکت کنندگان معرفی کرد.

دکتر یداللهی از پیش بینی امتیاز آموزش مداوم برای گروه های مامایی، پزشکان عمومی، متخصصان زنان و طب ایرانی در این برنامه خبر داد و نسبت به برنامه ریزی در تداوم اینگونه رویدادهای علمی، ابراز امیدواری کرد.

این برنامه در سالن 22 بهمن ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با حضور 85 شرکت کننده از گروه های مختلف حوزه سلامت، برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha