سفر متخصصان تاجیکستان به شیراز، برای گذراندن دوره های آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز

پیرو سفر وزیر تندرستی و سفیر کشور تاجیکستان به شیراز در سال گذشته، چهار متخصص کشور تاجیکستان برای گذراندن دوره­ سه ماهه مشاهده گری بالینی، به شیراز سفر می کنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، معاون بین الملل دانشگاه، با بیان این موضوع که مشترکات فرهنگی، رشد علمی دانشگاه، گسترش روابط بین الملل و نیز معرفی دستاوردهای دانشگاه باعث علاقه مندی دانشجویان و متخصصان کشورهای آسیای میانه و شمال به حضور و ادامه تحصیل در شیراز شده است، این حضور را سرآغاز فصلی نو در تداوم روابط علمی و دانشگاهی با کشورهای آسیای میانه و اوراسیا در حوزه های مختلف پزشکی و سلامت عنوان کرد.

دکتر «سید حسن سراج» با اشاره به برگزاری نشستی با محوریت این موضوع در دانشگاه افزود: در این نشست نقش تاثیرگذار واحدهای روابط بین الملل، آموزش و امور کنسولی دانشگاه در راستای برگزاری هر چه بهتر دوره های تحصیلی برای دانشجویان خارجی مورد تاکید قرار گرفت.

این نشست با حضور دکتر «مهدی پاسالار» مدیر روابط بین الملل، دکتر «الهام نصیری» مدیر آموزش و کارشناسان معاونت بین الملل برگزار شد.

وزیر تندرستی کشور تاجیکستان در آبان 1401، به همراه هیاتی با سفر به شیراز و حضور در بخش های مختلف دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از نزدیک با توانمندی های این مرکز دانشگاهی آشنا شدند و تفاهم نامه همکاری مشترکی در این زمینه امضا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha