استقبال بحرین از نزدیکی روابط ایران و عربستان

نماینده پارلمان بحرین در حاشیه نشست کمیته برنامه وبودجه APA، گفت: روابط دو کشور ایران و عربستان در عالی‌ترین سطح خود در روند دیپلماسی جاری است و ما از طریق مجمع مجالس آسیایی به عنوان مهم‌ترین هدف خود یعنی نزدیکی روابط کشورها از این موضوع خرسندیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت(طبنا) احمد صباح السلوم نماینده پارلمان بحرین و نایب رییس مجمع مجالس آسیایی در حاشیه اجلاس کمیته دائمی بودجه و برنامه ریزی و دومین نشست کارگروه اسناد پایه مجمع مجالس آسیایی (APA) در جمع خبرنگاران گفت: اجتماعات کشورهای آسیایی همواره جمعیت مهمی را در خود جای می‌دهد ما در این مجمع پیرامون نزدیکی و اتفاق نظر با یکدیگر صحبت می‌کنیم. اجتماع امروز پیرامون بودجه است و یکی از مهم‌ترین جلسات مجمع مجالس آسیایی است که نقشه راه این مجمع را برای هدف اصلی تبیین می‌کند.

وی در خصوص بهبود روابط ایران و عربستان افزود: خوشبختانه روابط دو کشور ایران و عربستان در عالی‌ترین سطح خود در روند دیپلماسی جاری است و سفارت خانه‌های دو کشور بازگشایی شده، ما از طریق مجمع مجالس آسیایی به عنوان مهم‌ترین هدف خود یعنی نزدیکی روابط کشورها از این موضوع خرسندیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha