صدور چهار هزار و ۹۲۳ مجوز اشتغال خراسان جنوبی از درگاه ملی مجوزها

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی از صدور چهار هزار و ۹۲۳  مجوز اشتغال در استان از طریق درگاه ملی مجوزها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، مرتضی ذاکریان پیش از ظهر چهارشنبه در کارگروه تخصصی اشتغال استان اظهارکرد: تسهیل صدور مجوزها با راه اندازی سامانه مجوزها از دستاوردهای دولت سیزدهم است.

وی با تاکید بر اینکه بهره گیری از این سامانه در زمینه صدور مجوزها باید مورد توجه مدیران قرار گیرد، بیان کرد: متاسفانه هنوز به مطلوبیت در استفاده از این سامانه نرسیده ایم و هنوز برخی دستگاه ها اصرار بر روال گذشته و کاغذی انجام دادن صدور مجوز ها دارند.

وی با اذعان به اینکه شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات مدیرانی که در حوزه صدور مجوزها از قوانین و دستورالعمل ها پیروی نکنند راه اندازی شده است، عنوان کرد: تنها مرجع صدور مجوز سامانه درگاه ملی مجوزها به آدرس (https://mojavez.ir) است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با بیان اینکه تا کنون در سطح کشور بیش از ۵۵۲ هزار مجوز از طریق درگاه ملی مجوزها صادر شده است، عنوان کرد: سهم خراسان جنوبی از این تعداد ۴ هزار و ۹۲۳ مجوز بوده است.

وی با اشاره به اینکه می‌توان استان خراسان جنوبی را به‌سرعت به استان بدون بیکار تبدیل کرد، گفت: این مهم را رئیس جمهور در سفر دوم به استان مطرح کردند که با یک تلاش جهادی و کاهش دو درصدی نرخ بیکاری می توانیم به آن دست پیدا کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha