تاکید رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر تسهیل فرآیندها در حیطه فناوری سلامت

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در سی و هشتمین نشست ستاد دانشگاهی ارتقای تولید دانش‌بنیان و اشتغال آفرین در حوزه سلامت بر تسهیل فرآیند موضوعات فناورانه در حوزه سلامت تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر «سید وحید حسینی» ضمن بیان راهکارهایی پیرامون ارتقای فعالیت های فناورانه در حوزه سلامت، سرعت بخشیدن به روند پیگیری ها و انجام اقدامات لازم در راستای ارتقای حمایت از موضوعات فناورانه در دانشگاه را یک ضرورت خواند.

مسوول ارشد حوزه سلامت فارس با بیان اینکه موضوعات فناورانه فراتر از موضوعات پژوهشی است، گفت: گسترش طرح های فناورانه، تحقیقات کاربردی و تولید محصولات، دستیابی به دانش فنی و فناوری های جدید از طریق پایان نامه های فناورانه، از اهداف برگزاری این نشست بود.

بررسی مصادیق شاخص ها و نحوه امتیاز دهی فعالیت های فناورانه اعضای هیات علمی دانشگاه از سوی دکتر «افشین امینی» مشاور رئیس دانشگاه در امور برنامه ریزی و رئیس مرکز سیاستگذاری و برنامه ریزی دانشگاه نیز از دیگر محورهای این نشست بود.

همچنین در این نشست، شیوه‌ پایان نامه ‌های فناورانه مورد بررسی نهایی قرار گرفت و اعضا دیدگاه های خود را پیرامون موارد مطرح شده، بیان کردند.

مشاورعالی رییس دانشگاه، معاونان و مدیران ارشد دانشگاه نیز دیگر اعضای این نشست بودند که به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در زمینه فرآیند بررسی تصویب پروپوزال های فناورانه پرداختند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha