برگزاری نمایشگاه بازارچه صنایع خلاق از آثار دانشجویان رشته گرافیک دانشگاه آزاد اسلامی لامرد

نمایشگاه بازارچه صنایع خلاق از آثار دانشجویان رشته گرافیک دانشگاه آزاد اسلامی لامرد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دانشجویان رشته گرافیک این واحد دانشگاهی خروجی کارهای هنری خود را در سالن اجتماعات شهید دکتر شهریاری دانشگاه به نمایش گذاشتند.
در این نمایشگاه که به همت معاونت¬های علمی و فرهنگی دانشجویی واحد برگزار گردید، دکتر عبدالحمید انصاری معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی لامرد، ضمن تشکر از دکتر سید احمد هاشمی رئیس و هیئت رئیسه دانشگاه، هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارتقای توانمندی¬های علمی دانشجویان، انجام و تشویق کارگروهی و ایجاد انگیزش برای به عمل رساندن و خلق آثار علمی و هنری در جهت کاربردی کردن آن دانست.

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی لامرد اظهارداشت: گرافیک به علت ماهیت و کاربردی بودن همواره در خدمت جامعه و اهداف مردم بوده است و گروه گرافیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد این توانایی را دارد که در زمینه های ذکر شده فوق بصورت تجاری با ادارات، سازمانها و مراکز صنعتی شهرستان همکاری نماید. انصاری همچنین اضافه نمود از انجا که رشته گرافیک در مقطع کاردانی در این دانشگاه دایر میباشد با توجه به استقبال دانشجویان در این رشته و پیگیریهای صورت گرفته در مهرماه شاهد راه اندازی رشته کارشناسی گرافیک در دانشگاه باشیم.

در ادامه، دکتر ابوذر همتی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی لامرد، ضمن بیان تعریف و تاریخچه¬ای مختصر از هنر، هنرمند بودن را باور داشتن به زندگی دانست. وی اظهارداشت: بسترهای بسیار خوبی در معاونت فرهنگی دانشجویی از جمله کانون¬های دانشجویی، بازارچه صنایع خلاق و بازار دانشجویی چارسوق وجود دارد که دانشجویان می¬توانند تولیدات هنری و خلاقانه¬ی خود را در معرض نمایش قرار داده و کسب درآمد را تجربه نمایند.

در پایان این نمایشگاه که با همکاری فرزانه طیبی مدرس رشته گرافیک و دانشجویان این رشته تحصیلی در خصوص طراحی لوگو، پوستر، تیزر، آرم، حجمی¬سازی، تصویرسازی و بسته¬بندی برپا شده بود، از سرکار خانم طیبی برای همکاری¬های مؤثر ایشان با معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه، تقدیر به عمل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha