برگزاری آئین دانش آموختگی 40 دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

مدیر امور فرهنگی و فعالیت های فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی شیراز از برگزاری آیین دانش آموختگی چهل دانشجوی دانشگاه در جوار بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا(ع) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، «عباس سلطانی» گفت: با حضور دکتر «عباس شیراوژن» معاون فرهنگی و دانشجویی و دکتر «عباس عبادی» معاون پرستاری وزارت بهداشت، چهل دانشجوی اعزامی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز به همراه هزار و پانصد دانشجوی دیگر از دانشگاه های علوم پزشکی کشور، در جوار حرم ملکوتی هشتمین امام همام(ع)، آئین دانش آموختگی خود را برگزار کردند.

او ادامه داد: بر اساس اعلان رسمی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، برنامه ریزی های لازم برای اعزام دانشجویان دانشگاه ها طبق سهمیه های اعلام شده انجام شد و چهل دانشجوی دختر و پسر این دانشگاه از رشته های مختلف انتخاب و در دو گروه مجزا و به صورت متمرکز، به این آئین اعزام شدند.

مدیر امور فرهنگی و فعالیت های فوق برنامه دانشگاه، برگزاری آئین دانش آموختگی در جوار حرم معصومین(ع) را یکی از روش های بسیار اثرگذار برای هدفمندی تحصیل و جاری شدن اخلاص در شغل و پیشه آینده دانشجویان دانست.

او توضیح داد: در این آئین معنوی و فرهنگی، عهدنامه دومین آئین دانش آموختگی دانشجویان علوم پزشکی کشور در حرم امام رضا(ع) توسط دکتر «عباس عبادی» معاون پرستاری وزارت بهداشت قرائت شد و دانشجویان حاضر در این آئین، سوگند یاد کردند تا به همه تعهدات اخلاقی و حرفه ای شغل خود همواره پایبند بمانند.

سلطانی همچنین از برگزاری چند اردوی فرهنگی دیگر به میزبانی شهر مقدس مشهد در طول تابستان سال جاری خبر داد.

برگزاری آئین دانش آموختگی 40 دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha