بازدید ۳ هزار زنجانی از مناطق عملیاتی شمالغرب کشور

مسئول اردویی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: در سال جاری حدود ۳ هزار نفر از خواهران و برادران اقشار مختلف مردم زنجان در اردوی راهیان نور شمال‌غرب کشور حضور داشته و از مناطق عملیاتی بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، حسین حیدری در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور اقشار مختلف بسیج در اردوی زیارتی راهیان نور شمال‌غرب کشور اظهار کرد: کاروان‌ها طی ۱۰ دوره دو روزه اعزام شده و از مناطق عملیاتی سیرانبد، بلفت و بوالحسن بازدید کردند.

وی با تأکید بر اینکه راهیان نور یک فناوری فرهنگی برای حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است، بیان کرد: علاوه بر حضور احاد مردم استان زنجان در مناطق عملیاتی غرب کشور اقشار مختلف تاثیرگذار جامعه نیز در سفرهای راهیان نور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس حضور داشته و از نزدیک با جانفشانی‌ها و امید آفرینی‌های رزمندگان زنجانی در مناطق جغرافیایی که در یک مقطع تاریخی همه سیاهی‌ها و ناامیدی‌ها هجوم آورده بودند، آشنا شدند.

مسئول اردویی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خاطر نشان کرد: نخبگان و تاثیرگذارانی از اساتید دانشگاه‌های زنجان، فرهنگیان، طلاب، کارمندان، کارگران، حقوقدانان، ورزشکاران و پیشکسوتان بسیجی از جمله اقشار فعال استان زنجان هستند که در این اردوها حضور فعال داشتند.

حیدری با اشاره به حضور و استقبال مردم از راهیان نور شمال‌غرب کشور خاطرنشان کرد: مردم استان زنجان نیز همانند سایر استانها امسال از راهیان نور شمال‌غرب استقبال گسترده‌ای داشتند.

وی بهره‌گیری از انوار مقدس شهدا جهت امیدآفرینی و مقابله با هجوم امواج نا امیدی دشمنان را  از اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور عنوان کرد و افزود: امسال در حدود ۳ هزار نفر خواهران و برادران اقشار مختلف مردم زنجان در اردوی راهیان نور شمال‌غرب کشور حضور داشته و از مناطق عملیاتی بازدید کردند.

خبر ذخیره‌سازی شده توسط در تاریخ ۱۴۰۲۰۴۲۷-۱۰:۴۴

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha