برگزاری یادواره شهدای خندق  لامِرد

برای هفده همین سال متوالی یاد ونام شهدای محله خندق شهر لامرد با خاطره گویی سردار مطهری گرامی داشته شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس ، مراسم گرامیداشت یاد وخاطره شهدای محله خندق شهر لامرد برای هفده همین سال متوالی در شامگاه جمعه با حضور خانواده های معظم شهداء، جانبازان، ایثارگران و تنی چند از مسولین محلی با سخنرانی سردار کریم مطهری فرمانده غواصی گردان جعفر طیار لشکر انصارالحسین (ع) و از پیشکسوتان دفاع مقدس استان همدان در مهدیه خندق شهر لامرد برگزار شد.

مطهری گفت: عامل مهم بوجود آمدن حادثه عاشورا تحریف بوده، زیرا اگر به فرمایشات پیامبر توجه کرده بودند و در گرمای طاقت فرسای عربستان که مردم در محل غدیر جمع شدند تا پیامبر دین اسلام را تکمیل کنند و حضرت علی را به عنوان جانشین معرفی نموده گوش کرده بودند این اتفاق نمی افتاد.

وی ادامه داد: بوجود آمدن تحریف توسط جریان نفاق باعث شد تا غدیر خیلی زود به فراموشی سپرده شود و علامه امینی از کتوب اهل سنت نیز حقانیت غدیر و علی را تثبیت کردند.

وی با بیان این مطلب که برپایی این عزاداری ها و یادواره های شهداء مقابله مستقیم با تحریف است و باعث شده تا تحریف صورت نگیرد اظهار کرد: در دوران کنونی نیز دشمن انقلاب را طوری تحریف می کند تا دستاوردهای انقلاب را کوچک بشمارید و ضعف ها را چنان بزرگ جلوه می کند تا مردم مشکلات را بزرگ ببینند.

وی ادامه داد: در قضیه مذاکرات، سردار سلیمانی پشت دیپلمات ها بودند و میبینید که دشمنان داخلی و خارجی طوری تحریف می کنند که مدافعان حرم برای چه چیز به سوریه رفتند زیرا کار دشمن همین است.

راوی برتر و غواص عملیات کربلای ۴ اذعان کرد: باید اهداف و آرمان های امام راحل را دنبال کرد زیرا امام را با اهداف و آرمان هایش میشناسیم.

او با بیان این مطلب که رهبری، امام و اصول امام را برای اثبات اسلام ناب و نفی اسلام آمریکایی می دانند، و باید اتکال به خدا و بی اعتمادی نسبت به دشمنان را داشت خاطرنشان کرد: باید استقلال و رفع سلطه پذیری داشت و وحدت ملی را به خوبی حفظ کرد.

او گفت: باید آرمان های امام و اهداف امام را تکرار کرد و با برگزاری چنین مراسماتی از تحریف پذیری جلوگیری کرد.

مطهری اظهار کرد: مسلم امام زمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی)است و باید پشتیبان ولی فقیه بود تا از یاران امام زمان (عج)باشیم.

وی گفت: دشمن به دنبال گرفتن زره از مردم است و نباید مشکلات موجود را به پای ولایت نوشت و همانطوری که آیت الله حسن زاده عاملی فرمودند رهبری گوشش به دهان پیامبر اسلام است که باید از ایشان تبعیت کرد.

در ادامه این آئین باشکوه و شهدایی، حجت الاسلام سیدمحمدحسین هاشمی به مدیحه سرایی پرداختند.
خبرنگار/محمود صابری زاده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha