فعالیت 12 کلینیک سلامت تغذیه در شیراز با تعرفه دولتی

رییس دانشکده تغذیه و علوم غذایی شیراز با اشاره به راه اندازی پنج کلینیک تغذیه طی سال گذشته تا کنون در شیراز، از افزایش این کلینیک ها به 12 مورد خبر داد که همگی با تعرفه دولتی پذیرای مراجعان هستند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر «سیاوش باباجعفری» با اعلام این خبر گفت: تا کنون دوازده کلینیک تخصصی تغذیه شامل رژیم درمانی، سلیاک، کتوژنیک، بیماری ‌های کلیوی، سرطان ها، نورولوژی، جراحی های باریتریک، سالمندان، مادران باردار، بیماری ‌های قلبی، سوء تغذیه کودکان و بیماران پس از ICU در مجتمع درمانگاهی تخصصی و فوق تخصصی حضرت امام رضا(ع) راه اندازی شده است.
او با بیان اینکه افراد دارای مشکلات تغذیه و متقاضیان مشاوره های تغذیه و رژیم های درمانی از جمله مراجعه کنندگان به این کلینیک ها هستند، افزود: این کلینیک ها در روزهای کاری هفته از شنبه تا چهارشنبه، از ساعت 8 تا 14 در مجتمع درمانگاهی تخصصی و فوق تخصصی حضرت امام رضا(ع) به مراجعان خدمات ارایه می دهند.
دکتر باباجعفری ادامه داد: در این کلینیک ها روزانه دو تا سه دکترای تخصصی تغذیه با همکاری و مشارکت دیگر گروه های آموزشی و درمانی، به مراجعان خدمات تخصصی ارایه می دهند.
او با اشاره به اینکه این کلینیک ها با هدف ارائه خدمات سلامت محور و تغذیه به مراجعان شامل رژیم درمانی، مشاوره، تجویز مکمل های غذایی، درمان بیماران و پیشگیری از بیماری ها راه اندازی شده است، تعرفه های این کلینیک ها را به صورت دولتی اعلام کرد.
رییس دانشکده تغذیه و علوم غذایی شیراز اضافه کرد: مشاوره تغذیه درمانی بیماران مبتلا به دیابت، مشکلات کبدی، گوارش اطفال و بزرگسال و تغذیه جراحی باریاتریک و کولورکتال در روزهای شنبه؛ مشاوره تغذیه درمانی ورزشی، سرطان ها و بیماران سلیاک در روزهای یکشنبه؛ مشاوره تغذیه درمانی بیماران پس از ICU، کتوژنیک و بیماران قلبی در روزهای دوشنبه؛ مشاوره تغذیه درمانی بیماری ‌های کلیوی، مبتلا به دیابت و نورولوژی در روزهای سه شنبه و مشاوره تغذیه درمانی ورزشی و سرطان ها در روزهای چهارشنبه در طبقه سوم مجتمع درمانگاهی تخصصی و فوق تخصصی حضرت امام رضا(ع) انجام می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha