۱۴۰ نفر در شهرستان سلطانیه واجد شرایط برای خانه دار شدن هستند

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های ابهر، خرمدره و سلطانیه، گفت: بر اساس ثبت نام انجام شده در شهرستان سلطانیه در طرح ملی مسکن با پالایش انجام گرفته ۱۴۰ نفر واجد شرایط برای خانه دار شدن در این طرح  شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، حمیدرضا سرداریان در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه هزار و ۲۰۰ نفر در شهرستان سلطانیه در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده بودند، گفت: براساس پالایش انجام گرفته ۱۴۰ نفر واجد شرایط برای خانه دار شدن در قالب طرح نهضت ملی مسکن شدند.

وی ابراز کرد: در این راستا سه قطعه ۴۵۰ متری در قالب گروه ساخت به متقاضیان واگذار شد که متاسفانه مورد استقبال قرار نگرفت و روند ساخت پروژه هم متوقف شد. 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستانهای ابهر،خرمدره و سلطانیه گفت: براساس تصمیم اداره کل راه و شهرسازی استان این سه قطعه زمین تجمیع شد و  یک پروژه ۲۴ واحدی تعریف شده که توسط اداره بنیاد مسکن شهرستان سلطانیه در حال ساخت است. 

سرداریان،با بیان اینکه ۱۱ قطعه ۲۳۰ متری به میزان حدود دو هزار و ۵۰۰ متر مربع تحویل بنیاد مسکن شهرستان سلطانیه شده است، تاکید کرد: برای این میزان زمین پروژه ۵۲ واحدی تعریف خواهد شد.

وی، با بیان اینکه از تمام توان استفاده خواهیم کرد تا زمین دولتی در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان سلطانیه قرار بگیرد، تاکید کرد: با تامین زمین تمام متقاضیان می توانند از امتیاز نهضت ملی مسکن استفاده کرده و خانه دار شوند.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha