جیرفت معطر به عطر شهید مدافع امنیت/ دعوت جهت حضور در محفل شهدا

فرمانده انتظامی استان کرمان از شهادت مامور انتظامی شهرستان جیرفت، در درگیری با قاچاقچیان خبر داد گفت: عاملان دخیل در این حادثه تلخ دستگیر شدند و پیکر مطهر این شهید فردا پنج شنبه در جیرفت تشییع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار ناصر فرشید در تشریح این خبر گفت: روز گذشته ماموران انتظامی شهرستان جیرفت با هماهنگی مراجع قضایی و در اجرای طرح امنیت محله محور، با قاچاقچیان در محور دلفارد به جیرفت درگیر شدند.

وی افزود: در این درگیری و بر اثر لغزندگی ناشی از پاشیدن مواد سوختی از سوی قاچاقچیان و سانحه تصادف خودرو، دو تن از همرزمان از ناحیه سر و کتف مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهمان دخیل در این درگیری، پس از وقوع حادثه دستگیر شدند تصریح کرد: متاسفانه ساعاتی پیش یکی از همرزمانمان، شهید "میلاد آزاد داور" در بیمارستان به علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سردار فرشید، ضمن تبریک و تسلیت شهادت این شهید عزیز عنوان کرد: مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام فردا در جیرفت برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: مراسم تشییع، فردا پنج شنبه ۱۲ مرداد ماه ۱۴۰۲ ساعت ۸ صبح، از چهارراه فرمانداری تا انتهای خیابان لرها انجام خواهد شد و سپس پیکر پاک شهید در زادگاهش روستای چینه آرام خواهد گرفت.

گفتنی است شهید سرهنگ میلاد آزاد داور متأهل و دارای دو فرزند پسر است.

از همگی مردم شهیدپرور خطه جیرفت دعوت می شود، با شرکت در مراسم تشییع این شهید مدافع امنیت، دین خود را به شهدا ادا نماییم.

همگی به محفل شهدا دعوتید...

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha