دست والدین همه خادمان نظم و امنیت بوسیدن دارد

فرمانده انتظامی استان کرمان در آیین تشییع و خاکسپاری شهید "میلاد آزاد راور" گفت: دست والدین همه خادمان نظم و امنیت به سبب پرورش و تربیت چنین فرزندانی بوسیدن دارد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار ناصر فرشید در آیین تشییع و خاکسپاری شهید "آزاد راور" گفت: دست والدین همه خادمان نظم و امنیت به سبب پرورش و تربیت چنین فرزندانی بوسیدن دارد.

وی افزود: دست تک تک شما عزیزان را میبوسم همه ما مدیون شما عزیزان و رشادت فرزندان ایثارگر شما هستیم.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: نام این شهید عزیز همواره به نیکی آورده می‌شود و همه ما مدیون شهدایی هستیم که با تقدیم جانشان رفتند و امنیت را به ما تقدیم کردند.

سردار فرشید، به همه مخلان نظم و امنیت هشدار داد و گفت: پلیس بدون هیچ گونه اغماضی با مخلان نظم و امنیت برابر قانون برخورد خواهد کرد.

دست والدین همه خادمان نظم و امنیت بوسیدن دارد

وی یادآور شد: فراموش نکنیم که هرچه امروز در کشور داریم و در آینده خواهیم داشت مدیون شهدایی است که در زمان خدمت خود اسم و رسم نداشتند؛ اما با تلاش و روحیه جهادی خود آسمانی شدند و در یادها به اسم و رسم اخروی رسیدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان؛ با اهداء سلام و صلوات به روح مطهر شهید "میلاد آزاد راور" گفت: من و همکارانم که امروز این لباس مقدس را تن مان کردیم، تا پای جان برای آرامش مردم و آرامش جامعه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

سردار فرشید در پایان خاطرنشان کرد: با شهدا بودن سخت نیست با شهدا ماندن سخت است، ما بایستی عهد ببندیم با شهدا و "میلاد عزیز" که برای حفظ ارزش‌ های اسلامی تلاش کرد راه وی را ادامه دهیم.

پلیس کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha