پیش بینی وزش باد و گرد و خاک در استان کرمان

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان اظهار داشت: از اواسط هفته جاری اکثر نقاط استان کرمان با پدیده وزش باد و گرد و خاک روبرو هستند، که در برخی از نقاط کاهش دید افقی دور از انتظار نیست و برای ۲ روز آینده وزش باد و گرد و خاک در مناطق شرقی استان پیش بینی می شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حمیده حبیبی با اشاره به این مطلب که؛ طی روزهای آینده دمای هوا ثابت است و افزایش دما را در استان نداریم، اظهار داشت: آخر هفته جاری برای اغلب مناطق استان کرمان جو پایدار پیش بینی می شود که در برخی مناطق گاهی با افزایش ابر همراه است.

وی با اشاره به نقشه‌ های هواشناسی اظهار کرد: آسمان استان در هفته جاری صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر است و آخر هفته جاری برای اغلب مناطق استان کرمان جوی پایدار پیش بینی می‌ شود.

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی استان کرمان اظهار داشت: طی روزهای آینده دمای هوا ثابت است و افزایش دما را در استان نداریم، اما دمای اکثر مناطق استان کرمان در هفته جاری دو درجه سانتیگراد گرم‌ تر می‌ شود.

حبیبی ابراز داشت : از اواسط هفته جاری اکثر نقاط استان کرمان با پدیده وزش باد و گرد و خاک روبرو هستند، که در برخی از نقاط کاهش دید افقی دور از انتظار نیست و برای ۲ روز آینده وزش باد و گرد و خاک در مناطق شرقی استان پیش بینی می شود.

وی خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته شهداد با ۴۵ درجه و لاله زار با ۱۰ درجه گرم‌ترین و سردترین نقاط استان کرمان بودند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha