حضور 200 دانشجوی دختر دانشگاه علوم پزشکی شیراز در رویداد «همراه با ستاره ها» در مشهد مقدس

مدیر امور فرهنگی و فعالیت های فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از حضور 200 دانشجوی دختر دانشگاه در رویداد «همراه با ستاره ها» در مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، «عباس سلطانی» گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده از سوی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، 200 دختر مشغول به تحصیل در دانشکده های اقماری و مراکز آموزش عالی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شیراز و همچنین دانشجویان فعال فرهنگی دانشگاه، در برنامه فرهنگی «همراه با ستاره ها» در مشهد مقدس حضور یافتند.

او ادامه داد: 200 دختر دانشجو در دانشکده های اقماری و مراکز آموزش عالی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با حضور در رویداد فرهنگی «همراه با ستاره ها»، با مفاهیم اصیل سبک زندگی و دیگر تعالیم مورد نیاز، آشنا شدند.

مدیر امور فرهنگی و فعالیت های فوق برنامه دانشگاه با بیان اینکه پرورش فرهنگی دانشجویان به ویژه دانشجویان دختر برای تربیت نسل آینده بسیار مهم و اثرگذار است، هدف از برگزاری این برنامه 4 روزه را توان افزایی فرهنگی، به روزرسانی دانش های لازم و ارتقای مهارت های زندگی و امور تحصیلی برای این دانشجویان دختر عنوان کرد.

او از استمرار ارائه برنامه های فرهنگی برای دانشجویان خبر داد و اظهار کرد: ارائه برنامه های ویژه پرورشی مانند مسابقات فرهنگی و کتابخوانی در مسیر بازگشت به شیراز نیز برای این دانشجویان اجرایی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha