اتصال ۹۳ هزار پایانه فروشگاهی زنجان به سامانه کلابرگ الکترونیکی

مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان، گفت: ۹۳ هزار پایانه فروشگاهی در سطح شهر و روستا استان زنجان به سامانه اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی متصل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، سجاد اجاقلو با بیان اینکه در اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی یارانه افراد حداقل به میزان ۱۲۰ هزار تومان به صورت اعتبار افزایش یافته است اظهار کرد: ۹۳ هزار پایانه در سطح شهر و روستا استان زنجان متصل و در حال ارائه خدمت کالابرگ الکترونیکی است.

وی با بیان اینکه استفاده از طرح کالا برگ الکترونیکی کاملا اختیاری است، افزود: شرط تخصیص افزایش اعتبار و تثبیت قیمت استفاده حداقل ۲۰۰ هزار تومان از یارانه ۴۰۰ هزار تومانی خود برای خرید کالابرگ می‌باشد، که پس از خرید ۲۰۰ هزارتومانی امکان استفاده ۱۲۰ هزار تومان واریزی جدید برای آنها فراهم می‌شود.

مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان، خاطرنشان کرد: در مرحله جدید و بزرگ طرح ملی کالابرگ الکترونیکی همه خانوارهای دهک‌های اول تا سوم به همراه خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) مشمول افزایش ۳۰ درصدی یارانه شدند.

اجاقلو با اشاره به افزایش ۱۲۰هزار تومانی یارانه در طرح کالابرگ الکترونیکی گفت: در صورت افزایش احتمالی قیمت تورمی اقلام سبد این مبلغ نیز دوباره افزایش خواهد یافت به طوری که قیمت سبد مبنا تا پایان سال برای خانوار ثابت بماند.

وی با بیان اینکه در این طرح یک سبد ۱۱ قلمی برای تامین کالری، پروتئین، ریزمغذی و ویتامین‌های لازم برای هر فرد (منطبق با نظر انستیتو تغذیه ایران) با قیمت‌های مبنا و برآورد تورم احتمالی تا پایان سال انتخاب شده است، افزود: قیمت مبنا تا انتهای سال ثابت مانده و مابه التفاوت قیمت روز با قیمت مبنا توسط دولت (از محل یارانه فعلی و یارانه جدید) جبران می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد:همه خانوارهای مشمول طرح کالابرگ می‌توانند برای اطلاع از فروشگاه‌های متصل به سامانه و باقیمانده اعتبار خود، برنامه شبکه ملی اعتبار "شما" به نشانی http://shoma.sfara.ir را نصب یا کد دستوری#۱۴۶۳*۵۰۰* را شماره‌گیری کنند.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha