تقدیر رئیس دانشکده علوم پزشکی سیرجان از نهادهای فعال در حوزه سلامت

رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان سیرجان در نشست بررسی مشکلات بهداشتی و درمانی بخش‌های مختلف شهرستان سیرجان، از بخشداری ها، شهرداری ها، شوراها و دهیاری های فعال حوزه سلامت این شهرستان تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ نشست رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان سیرجان و معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده با بخشداران، شهرداران، شوراهای اسلامی شهر و روستاها و دهیاران پیرامون مسائل بهداشتی و درمانی شهرستان یکشنبه در سالن سلامت معاونت بهداشتی برگزار شد.

دکتر سید علی رضوی نسب رئیس دانشکده علوم پزشکی سیرجان در این جلسه تعامل و همکاری را سرلوحه کار خود دانست و بیان کرد: هدف از برگزاری این جلسه رفع مشکلات و نواقص بهداشتی و تسریع در روند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در بخش‌ها و روستاهای شهرستان است.

وی با اشاره به پروژهای بهداشتی و درمانی در حال ساخت در بخش‌ های مختلف شهرستان، تصریح کرد: ساختمان جدید مراکز خدمات جامع سلامت و خانه‌ های بهداشت چند روستا در بخش‌های مختلف شهرستان در حال ساخت و آماده‌ سازی است؛ که با همکاری بخشداران، شهرداران ، دهیاران، شوراها و خیرین به‌ زودی افتتاح و به بهره‌ برداری می‌رسد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان سیرجان در ادامه افزود: بعضی از پروژه‌ ها از لحاظ روند ساخت حدود ۶۰ تا ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و مابقی پروژه‌ ها در دست احداث و آماده سازی هستند، که همکاران ما در دانشکده علوم پزشکی به صورت شبانه‌ روزی تلاش می‌ کنند، که در سریع‌ ترین زمان ممکن به بهره‌ برداری برسند.

دکتر رضوی نسب اظهار داشت: همکاری بخشداران، شوراها و دهیاران در راستای کمک به حل مسائل و مشکلات حوزه بهداشت و درمان با دانشکده علوم پزشکی بسیار سازنده و خوب بوده است و انتظار می‌ رود؛ این همکاری و تعامل در جهت پیشبرد اهداف مشترک ادامه یابد.

همچنین دکتر محمد قاسم‌ زاده، معاون توسعه و مدیریت منابع دانشکده در این نشست پیرامون مسائل عمرانی، بودجه، استخدام نیروی انسانی و ... پاسخگوی سوالات افراد حاضر بود.

گفتنی است؛ در پایان این نشست از بخشداریها شهرداریها، شوراهای اسلامی شهر و روستاها و دهیاری ها تقدیر بعمل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha