ایجاد رقابت و مشارکت در انتخابات، بر عهده احزاب است

استاندار کرمان با اشاره به اینکه احزاب حلقه میانی بین مردم و مسئولین هستند، گفت: قله کار احزاب، باید مشارکت حداکثری اقشار مختلف جامعه باشد و ایجاد رقابت و مشارکت در انتخابات، بر عهده احزاب است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ نشست هم اندیشی و تبادل نظر فعالان سیاسی استان با موضوع نحوه مشارکت احزاب در انتخابات با حضور استاندار کرمان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و فعالین سیاسی استان برگزار شد.

محمد مهدی فداکار استاندار کرمان در این جلسه با اشاره به اینکه همه احزاب معتقد به اصول و ارزش‌ های نظام هستند و اختلاف سلیقه امری طبیعی است، افزود: در ابتدای سال مقام معظم رهبری نکاتی را در خصوص انتخابات مطرح کردند، که بخشی از آن مربوط به مسئولین و بخشی مرتبط با احزاب است.

وی تصریح کرد: امنیت و سلامت انتخابات باید توسط مسئولین و دستگاه‌ های اجرایی تامین شود که در این راستا زیرساخت‌ های لازم در حال فراهم شدن است.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه در حوزه اجرایی باید اصل بی‌ طرف بودن را رعایت کرد، افزود: امنیت و سلامت انتخابات بر عهده مسئولین و ایجاد رقابت و مشارکت در انتخابات، بر عهده احزاب است.

ایجاد رقابت و مشارکت در انتخابات، بر عهده احزاب است

فداکار با بیان این مطلب که همه احزاب از طریق همین ساختار جمهوری اسلامی ایران رای آورده و در حال فعالیت هستند، بیان کرد: هدف ما خدمت به مردم است و همه در این زمینه مشترک هستند، لذا قله کار احزاب، باید مشارکت حداکثری اقشار مختلف جامعه باشد.

استاندار کرمان عنوان کرد: مردم همیشه و در همه دوره‌ ها بهترین بوده‌ اند و در صحنه‌ های مختلف، نظام را حمایت کرده‌ اند، لذا احزاب که نماینده قشرهای مختلف مردم هستند، زمینه مشارکت بیشتر را فراهم کنند.

فداکار؛ با اشاره به اینکه در مرحله اول، صرف مشارکت مردم موضوعیت دارد، عنوان داشت: احزاب حلقه میانی جهت تقویت رابطه میان مردم و مسئولین هستند و نقش اثرگذاری در این زمینه دارند.

وی حضور مردم در انتخابات را مورد تاکید مقام معظم رهبری دانست و خاطرنشان کرد: کمیته مشترک سیاسی در استان تشکیل و دستور کارهای لازم از طریق کمیته تعیین و در جلسه احزاب مطرح و پیگیری می‌ شود.

استاندار کرمان با بیان این مطلب که همه احزاب استان معتقد و متعهد به نظام هستند و اختلاف سلیقه یک امر طبیعی است، بیان داشت: همه احزاب بر اساس اصول مشترک می‌توانند بیانیه و درخواست‌ های مشترک صادر کنند.

استانداری کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha