طبنا در نهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان زنجان برگزیده شد

طبنا(خبرگزاری سلامت) در نهمین دوره جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان زنجان در بخش موضوعی برگزیده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،آیین اختتامیه نهمین دوره جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری این استان، شامگاه سه شنبه(۱۷ مردادماه) همزمان با روز خبرنگار برگزار شد، که در بخش موضوعی خبرگزاری سلامت زنجان در موضوع تشویق به جوانی جمعیت و فرزند آوری، توجه به فرهنگ کار،تولید و اقتصاد دانش بنیان برگزیده شد.

مجموعه حاکمیتی استان پاسخگوی مطالبات خبرنگاران است

در ابتدای این جشنواره محسن افشارچی استاندار زنجان با اشاره به شغل پر زحمت خبرنگاری از لحاظ فیزیکی و روحی، اظهار کرد: این سختی کار خبرنگاران با روی آمدن فضای مجازی افزون تر شده است چرا که فضای مجازی به سمت سطحی کردن امور پیش می‌رود و اغلب عمق ندارد و کار خبرنگاران که با هدف آگاهی بخشی است را دشوار کرده و در این میان مبارزه با سطحی شدن کار سخت است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران برای رصد موضوعات باید خودشان هم در امور مختلف تسلط و آگاهی لازم  داشته باشند، تاکید کرد: مجموعه حاکمیتی استان  نیز در کنار خبرنگاران بوده و پاسخگوی مطالبات است.

استاندار زنجان با بیان اینکه در کنار مطالبات و نقد، امید آفرینی نیز مد نظر رسانه ها قرار بگیرد، بیان کرد: در دولت سیزدهم شکایتی از سوی خبرنگاران استان صورت نگرفته و مجموعه خوبی از خبرنگاران فعال در استان هستند.

اختتامیه نهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان زنجان برگزار شد

در ادامه یوسف ناصر رئیس خانه مطبوعات استان زنجان با بیان اینکه این جشنواره در طی ۹ سال گذشته به صورت متوالی برگزار شده است، اظهار کرد: در نهمین دوره این دوره از جشنواره در کل ۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که در مجموع ۳۶۸ اثر به مرحله داوری ارسال شد.

وی با اشاره به افرایش استقبال ارسال آثار توسط  خبرنگاران در این دوره از جشنواره گفت: از تمامی رسانه های استان در این جشنواره شرکت فعال داشتند و تمامی آثار این شرکت کنندگان توسط توسط پنج داور برجسته معرفی شده داوری شد.

در پایان مراسم نیز از نفرات برتر بخش اصلی و موضوعی نهمین دوره جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان با اهدای لوح و تندیس تقدیر شد.

انتهای پیام/ نوری 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha