کد خبر: 202459
۲۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۶:۱۷
رفع تنش آبی ۱۷ روستای عنبرآباد

مدیر عامل شرکت آبفا استان کرمان گفت: تا پایان سال و در قرارداد دوم قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) تنش آبی ۱۷ روستا در شهرستان عنبرآباد رفع خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ علیرضا عبدیان در خصوص ایجاد تنش آبی در برخی از روستاهای عنبرآباد گفت: علت عمده تنش آبی در ۱۷ روستای عنبرآباد انشعاب غیر مجاز است.

وی افزود: ۱۱۴ روستا در این شهرستان از شبکه آب آشامیدنی سالم برخوردارند و متاسفانه انشعابات غیر مجاز و استفاده غیرمجاز از آب شرب توسط برخی از شهروندان ۱۷ روستا در عنبر آباد را دچار مشکل کرده است.

مدیر عامل شرکت آبفا استان کرمان؛ بیان کرد: با انشعابات غیر مجاز پس از کشف، برخورد می شود و تا کنون از ۳۵۰ فقره انشعاب غیر مجاز، ۱۳۶ فقره آن به مجاز تبدیل شده و ۶۴ فقره آن از سوی مراجع قضایی در حال پیگیری است.

عبدیان با اشاره به تلاش بی وقفه کارکنان آب و فاضلاب در رفع مشکلات مردم اظهار کرد: برای رفع مشکلات آب در روستاهای دارای تنش،تعداد ۸ حلقه چاه حفر و ۵ حلقه تجهیز شد؛ که به زودی به بهره برداری می رسد.

وی خاطرنشان کرد:جهت تامین آب پایدار در شهرهای دوساری و مردهک و روستاهای مهتابی، زیارت و پشت کوه دوساری و غیک عملیات عمرانی ۷ هزار و ۷۶۰ مترمکعب مخزن ذخیره آغاز و طرح توسعه و بازسازی روستاها با ۷ هزار و ۳۰۰ متر لوله خط انتقال و شبکه توزیع و اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در حال اجراست.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha