رسانه‌ها نقش موثری در افزایش مشارکت‌های مردمی دارند

معاون اقتصادی، برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری بیرجند گفت: رسانه‌ها می‌توانند نقش موثری در مشارکت‌های مردمی مانند انتخابات داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، هومر شکری ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه، اظهار داشت: تلاش جامعه خبری استان برکسی پوشیده نیست اما با توجه به حجمه‌ای که غول رسانه‌ای

غرب علیه کشور ما دارد، رسانه‌های داخلی نیز باید پوشش و انتشار اخبار امیدآفرین را بیشتر شود.

وی ضمن تأکید بر نقد منصفانه رسانه‌ها، افزود: فرمانداری بیرجند بازدیدهای میدانی بسیاری دارد و گره‌های بزرگی در این بازدیدها باز می‌شود، بنابراین رسانه‌ها باید این دست اخبار را پوشش بیشتری دهند تا بذر امید در جامعه پاشیده شود.

معاون اقتصادی، برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری بیرجند با اشاره به انتخابات، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب بر حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی تاکید دارند بنابراین رسانه بسیار می‌تواند در این زمینه کمک کند.

بیجاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بیرجند نیز گفت: دشمن در همه عرصه‌های کشور نفوذ دارد اما خبرنگاران با چشم بینا، گوش شنوا، صعه صدر و دانایی می‌دانند که چگونه و چه زمان اخبار را منتشر کنند.

وی با اشاره به انتخابات پیش‌رو، بیان کرد: دشمن سعی در القای حس دوری مردم از صندوق‌های رأی را دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بیرجند گفت: رسانه‌ها باید تشویق به ورود انتخابات داشته باشند چراکه مشارکت حداکثری تیر دشمن را به سنگ می‌زند.

بیجاری خاطرنشان کرد: خبرنگار یک افسر و فرمانده در جنگ نرم است بنابراین باید با آگاهی خود انعکاس اخبار را مدیریت کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha