کتاب خاطرات جهادی مقام معظم رهبری معرفی شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: کتاب خاطرات جهادی مقام معظم رهبری با برگزاری مسابقات و برنامه‌های فرهنگی در مدارس به دانش‌آموزان معرفی شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، علیرضا عباس‌زاده صبح امروز در کارگروه بسیج سازندگی به موضوع امضای تفاهم‌نامه نهایی بین استاندار و سردار آبرومند اشاره و اظهار داشت: تفاهم‌نامه مورد نظر به دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ خواهد شد و آنها نیز قراردادهای مورد نظر را باید تا 15 شهریور منعقد کنند تا زمینه اجرای این تفاهم نامه فراهم شود.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی مانند برنامه‌های سنواتی خود، باید پیگیری‌های لازم را در این خصوص انجام دهند، افزود: این تفاهم‌نامه ظرفیت خوبی برای محرومیت‌زدایی در استان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: بخشی از منابع اجرای این تفاهم‌نامه از محل اعتبارات سالانه دستگاه‌ها و بخشی دیگر نیز از منابع متمرکز بودجه محرومیت‌زدایی کشور تأمین خواهد شد.

عباس‌زاده با اشاره به اینکه مفاد این تفاهم‌نامه در مدت سه سال اجرایی خواهد شد، ادامه داد: در این تفاهم‌نامه آبرسانی به روستاهای استان در اولویت قرار دارد.

وی اظهار داشت: به تفکیک هر حوزه باید میزان منابع مورد نیاز برای اجرای هر پروژه در قالب قراردادهای موردنظر مشخص شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اردوی جهادی مقام معظم رهبری در جریان زلزله سال 47 شهرستان فردوس تأکید کرد: همه افتخار 13 شهریور به این است که منتسب به مقام معظم رهبری است که سال گذشته اجلاسیه جهاد مقدس در این روز با حضور معاون اول رئیس جمهور در فردوس برگزار شد.

عباس‌زاده بیان کرد: دبیرخانه دائمی اجلاسیه جهاد مقدس باید در خراسان جنوبی تشکیل شود و برنامه ریزی لازم برای برگزاری برنامه‌هایی به این مناسبت در داخل و خارج استان انجام شد.

وی افزود: کتاب خاطرات جهادی مقام معظم رهبری با برگزاری مسابقات و برنامه‌های فرهنگی در مدارس به دانش‌آموزان معرفی شود.

عباس‌زاده با اشاره به این نکته که گروه‌های جهادی برای کسب رضای خدا، کارهای با ارزشی را انجام می دهند، تصریح کرد: در این خصوص باید آسیب‌شناسی صورت گیرد و ورود گروه‌های جهادی به استان، تحت مدیریت سازمان بسیج سازندگی باشد تا اقدامات مورد نظر با هماهنگی بیشتری اجرا شوند.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی هم باید جاهایی که امکان ورود گروهای جهادی وجود دارد را مشخص کنند و دبیرخانه این کارگروه نیز برنامه کاری گروه‌های جهادی را به دستگاه‌های اجرایی اعلام کند تا از این ظرفیت برای محرومیت‌زدایی به خوبی استفاده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha