روزی به نام خبرنگار و تجلیل باشکوه برای خبرنگاران لامرد

طی مراسمی و با حضور مسئولین از خبرنگاران شهرستان لامرد تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس ، مراسم تجلیل از خبرنگاران و فعالین رسانه شهرستان با حضورحجت الاسلام والمسلمین آزاد امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی، دکتر موسوی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،مهندس خضری عالی ترین مقام اجرایی شهرستان، محمد هنرپیشه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاشگران عرصه خبرو مسئولین و روابط عمومی ادارات و بخش خصوصی در سالن شهید جنگاور فرمانداری لامرد برگزار گردید.

در ابتدای این محفل محمد هنرپیشه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لامرد ضمن تمجید از جایگاه خوب رسانه و خبرنگار در سطح استان، از حیث کمی و کیفی به سی مین سالگرد انتشار سبحان این یادگار معنوی زنده یاد دکتر حیاتی پرداخته و اظهار داشت: اصحاب رسانه می بایست مطالبه گری، روشنگری و امیدآفرینی را سرلوحه فعالیت خود قرار دهند.
دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان لامرد بیان داشت: به جد پیگیر عضویت خبرنگاران در صندوق اعتباری هنر و از قِبَل آن بیمه هنرمندان، هنرکارت و تسهیلات کم بهره آنان هستیم.
مهندس احمد خضری فرماندار شهرستان لامرد ضمن عرض تبریک خدمت خبرنگاران سختکوش، فعال و پرتلاش شهرستان لامرد اظهار کرد: خبرنگاران، بازوی توانمند مسئولان برای پیگیری مطالبات در جهت تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و تمامی مدیران ادارات و نهادهای شهرستان باید گزارش کاری خود را به خبرنگاران منعکس، و با آنان در تعامل باشند.
وی گفت: پس از شهادت شهید صارمی به همراه دیپلمات ها در مزارشریف افغانستان که به آن شیوه فجیع به شهادت رسیدند درخواست حاکمیت از افغانستان شروع جنگ بود اما هوشمندی مقام معظم رهبری بود که این موضوع را به روشی بهتر و با بازخورد بالاتر چاره جویی کنند.
فرماندار لامرد به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی به چهار اصل امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت در انتخابات در پایان سال۱۴۰۲ اشاره کرد و گفت: دولت مجری انتخابات است و خبرنگاران نیز باید با خبرهای خوب و امیدآفرین زمینه ایجاد شور و نشاط در جامعه جهت شرکت مردم در این امر مهم و حیاتی را ایجاد کنند.
حجت الاسلام والمسلمین آزاد امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان عرصه خبر و اطلاع رسانی طی مطالبی گفت: علیرغم پیشرفت اقتصادی، فرهنگی، ورزشی منطقه ، به نسبت بازنشر این اخبار مطلوب نبوده است.
وی خاطر نشان کرد: خبرنگاری موفق است که گامش بلند باشد و بتواند پیشرفتهای حقیقی منطقه را به طور مطلوب انعکاس دهد.
وی ادامه داد: پیشکسوتان عرصه خبر لامرد اخبار را با نگاه جامع و دقت بالا می دیدند و به استان و مرکز کشور مخابره تا به خوبی دیده شود و شما خبرنگاران باید خبرها را جامع تر ببینید.

دکتر سید موسی موسوی ضمن تبریک روز خبرنگار به همه فعالان این عرصه ، یاد مرحوم زنده یاد دکتر محمد علی حیاتی سرپرست فقید هفته نامه سبحان را زنده نگه داشته و طی مطالبی اظهار داشتند: حضرت زینب (س) الگوی بزرگی برای خبرنگاران در بیان حقایق است و اینچنین است که خبرنگاران باید با تاسی از این بانوی فاضله در بیان حقایق لحظه ای درنگ نکنند.
در این نشست عبدالرضا حسن زاده از رسانه سبحان، فاطمه زائری از خبرگزاری برنا، محمود صابری زاده از خبرگزاری مهر و علم و فن آوری، مرتضی عبدالله زاده از خبرگزاری ایلنا و پایگاه خبری افق فارس، جواد محمدی از هفته نامه سبحان، عبدالرضا واعظ زاده از ماهنامه رویداد اقتصادی و سید مهدی احمدی مدیر خبرگزاری صدا و سیمای لامرد به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود پرداختند.
بیان خاطرات شیرین و تلخ از زبان حاج علی کرمی پیشکسوت عرصه خبر و جواد محمدی حال و هوای خاصی به این محفل صمیمی بخشید.
در این مراسم همچنین سرهنگ جعفری، مصطفی نیدانی و خانم صداقت، بعنوان نماینده مدیران و روابط عمومی دستگاههای اجرایی و بخش خصوصی به ایراد سخن پرداخته و از تلاشهای فعالین عرصه رسانه تقدیر نمودند.
در پایان ازطرف امام جمعه شهرستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، نماینده مردم در م جلس شورای اسلامی، و فرمانداری لامرد از 22 نفر از فعالین و تلاشگران عرصه خبر با اهدای لوح سپاس و هدیه تجلیل بعمل آمد.
ضیافت شام نیز پایان بخش محفل صمیمی تلاشگران عرصه آگاهی بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha