کهنگی و روزمرگی در شغل خبرنگاری معنا ندارد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان؛ با بیان اینکه کهنگی و روزمرگی در شغل خبرنگاری معنا ندارد و یک خبرنگار باید جریان و تحرک داشته باشد، گفت: کشف حقایق و پیگیری امور توسط خبرنگاران بسیار ارزشمند است و یک خبرنگار همیشه خود را جای مردم قلمداد می‌کند و با مردم و در کنار مردم است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار محمدعلی نظری در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار با حضور حجت‌ الاسلام و المسلمین علی عرب‌ پور نماینده ولی‌ فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت: خبرنگاران تاریخ‌ ساز هستند و باعث می‌ شوند کارهایی که انجام می‌ شود ثبت و ماندگار شود.

وی با بیان اینکه کهنگی و روزمرگی در شغل خبرنگاری معنا ندارد و یک خبرنگار باید جریان و تحرک داشته باشد، گفت: کشف حقایق و پیگیری امور توسط خبرنگاران بسیار ارزشمند است و یک خبرنگار همیشه خود را جای مردم قلمداد می‌کند و با مردم و در کنار مردم است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه امروزه خبر حکم یک گلوله را دارد، افزود: دشمن با استفاده از ابزار رسانه، بهره‌ برداری‌ های زیادی علیه نظام کرده و اخبار کذب، دروغ و شایعات را شلیک می‌ کند و افکار عمومی را هدف قرار داده است.

سردار نظری با بیان اینکه هر خبری که صادر می‌ شود ممکن است بر روی افکار و عقاید مردم تاثیر بگذارد، ادامه داد: خبرنگار باید مراقبت کند که عقاید و افکار مردم را به سمت ارزش‌ ها و خوبی‌ ها سوق بدهد.

وی با اشاره به اینکه دشمن با جنگ روانی و سیاه نمایی مشکلات تلاش می‌ کند تا فضای ناامیدی و نگرانی در جامعه ایجاد کند، گفت: این کار خبرنگار است که با تبیین جامعه اهداف دشمن را برملا و خنثی کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان؛ با بیان اینکه امروز بیشترین نیاز جامعه امیدآفرینی است، چرا که دشمن القا ناامیدی می‌کند، افزود: هر فعالیتی باید پیوست رسانه‌ ای داشته باشد؛ تا دشمن اقدامات انجام شده را به نفع خودش مصادره نکند و یا وارونه جلوه ندهد.

سردار نظری، بیان داشت: ما امروز با دشمن در یک جنگ تمام عیار رسانه‌ ای و عملیات روانی قرار داریم؛ که فرماندهان این جنگ اصحاب رسانه هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمن سال گذشته در یک جنگ تمام عیار پیچیده اغتشاشات را ایجاد و از اغتشاشگران حمایت کرد، ابراز داشت: دشمنان با روایت غلط و تحریف واقعیات سعی داشتند، نظام را به سمت سقوط ببرند اما در این توطئه نیز ناکام ماندند.

سردار نظری با بیان اینکه ترویج مکتب شهید سلیمانی نباید به هفته مقاومت و سالگرد شهید سلیمانی معطوف شود، اظهار داشت: مکتب شهید سلیمانی برای جامعه مصونیت می‌ آورد و باید از این موهبت الهی بهره‌گیری کنیم.

وی؛ از شناسایی گروه‌ های کشف حجاب سازمان یافته در استان کرمان خبر داد و متذکر شد: تعدادی از افراد در قالب گروه‌ های کشف حجاب سازمان یافته به‌ دنبال ترویج برهنگی و فساد در جامعه هستند؛ که شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، خاطرنشان کرد: به‌ زودی مستندی از توطئه دشمن و فعالیت این افراد و گروه‌ ها در اختیار رسانه‌ های استان قرار داده می‌ شود؛ تا برای افکار عمومی جامعه منتشر و این توطئه دشمن برملا شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha