تولید 400 دقیقه محتوا معرفی جاذبه های گردشگری و تاریخی خراسان جنوبی

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان جنوبی، گفت: در حوزه معرفی جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و صنایع‌ دستی استان در یک سال اخیر بیش از ۴۰۰ دقیقه محتوا تولید شده و دومین جشنواره ملی عکس میراث ماندگار نیز با حضور ۶۵ عکاس کشوری در خراسان جنوبی برگزار شد.

هادی شاهوردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، گفت: صنعت گردشگری از پیشران‌های اقتصادی استان است و باید به حوزه گردشگری توجه ویژه شود.

وی بر لزوم معرفی هرچه بیشتر، بهتر و هدفمند جاذبه‌ها و معرفی ظرفیت‌های خراسان جنوبی تاکید کرد و افزود: معرفی و نمایش جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و صنایع‌ دستی استان باعث رونق‌بخشی به حوزه گردشگری می‌شود.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان جنوبی اظهار داشت: در حوزه معرفی جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و صنایع‌ دستی استان در یک سال اخیر بیش از ۴۰۰ دقیقه محتوا تولید شده و دومین جشنواره ملی عکس میراث ماندگار نیز با حضور ۶۵ عکاس کشوری در خراسان جنوبی برگزار شد.

وی با بیان اینکه ۲ هزار عکس با کیفیت از جاذبه‌های استان تحویل دبیرخانه جشنواره شد گفت: ۱۰۰ عکس راه‌یافته به نمایشگاه که توسط هیات داواران انتخاب شدند، آماده شده است که این عکس‌ها در مراکز منتخب استان‌ها به نمایش گذاشته خواهد شد.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان جنوبی بیان کرد: عکس‌های منتخب جشنواره ملی عکس میراث ماندگار در صفحه اختصاص جشنواره به نشانی https://sk.mcth.ir/miras-mandegar بارگذاری و منتشر شده است.

شاهوردی همچنین گفت: فصل گردشگری خراسان جنوبی برای پاییز تدوین و برنامه‌ریزی شده که هدف اصلی فصل گردشگری معرفی قابلیت‌های حوزه گردشگری، میراث فرهنگی، صنایع دستی، اقتصادی و کشاورزی استان است.

وی گفت: ۶۰ بسته سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری از سوی این اداره کل تهیه شده که آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران است.

خبرنگار:عادل اربابی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha