پویش هدیه به مسافران کوچک اربعین برگزار می شود

مدیر کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی از برگزاری پویش «هدیه به مسافران کوچک اربعین» از سوی این اداره کل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی در خصوص اهداف برگزاری این پویش، اربعین را ﺟﺮﯾﺎن اﻧﺴﺎنﺳﺎز، ﻓﺮﺻﺖ ﻣﻨﺎﺳﺐ و ﻣﻐﺘﻨمی ﺑﺮای اﯾﻔﺎی ﻧﻘﺶ ﺗﻮلی‌ گری کانون دانست و گفت: اربعین مدرسه این است که قرن‌ هاست همه طالبان حقیقت از ان درس‌ های فراوانی گرفته‌ اند و ما نیز در این فرصت باید برای شناساندن ابعاد مختلف این واقعه بزرگ تاریخی به کودکان ونوجوانان امروز استفاده و در این ایام پربرکت برای شناساندن منظومه فکری امام حسین (ع) تلاش کنیم.

بر همین اساس با برنامه ریزی‌ های انجام شده « پویش هدیه به مسافران کوچک اربعین» در راستای ویژه برنامه‌های « میهمانان کوچک امام حسین (ع) » از سوی این اداره کل برگزار می‌شود.

وی افزود: در این پویش کودکان ونوجوانان عضو مراکز کانون پرورش فکری استان به همراه خانواده از ساعت ۸:۳۰ صبح روز ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۲ در مراکز کانون حضور یافته و اقدام به ساخت عروسک و دست سازه می‌کنند.

حمیدی تصریح کرد: کودکان ونوجوانان و خانواده‌ها می‌توانند در راستای مشارکت در این پویش، هدایای خود به مسافران کوچک اربعین را تا ۳۰ مرداد ماه به مراکز کانون در سطح استان نیز تحویل دهند.

وی ادامه داد: هدایای تولید شده و همچنین جمع آوری شده در این پویش، در مسیر راهپیمایی عظیم اربعین به« میهمانان کوچک امام حسین (ع) » تقدیم خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha