سازمان سینمایی جنایت شاهچراغ را محکوم کرد

سازمان سینمایی با صدور بیانیه‌ای اقدام تروریستی حرم شاهچراغ را محکوم کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنرخبرگزاری سلامت(طبنا)به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، سازمان سینمایی کشور با صدور بیانیه‌ای ضمن عرض تسلیت و همدردی با خانواده‌های شهدای حرم شاه‌چراغ (ع)، این اقدام تروریستی را محکوم کرد.

متن بیانیه این سازمان به این شرح است:

«حمله شنیع و ناجوانمردانه به حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) بار دیگر اندازه خباثت، دنائت و خوی وحشی‌گری دشمنان قسم خورده این آب و خاک را به نمایش گذاشت.

این اولین بار نیست که دست دشمنان به خون عده‌ای از هموطنان آزاده ما آغشته می‌شود و دریغ که صدایی از رسانه‌های مدعی حقوق بشر بلند نمی‌شود. در چهار دهه گذشته دشمنان ایران اسلامی همواره کوشیده‌اند به انحای مختلف زخمی بر پیکر درخت بالنده و تناور انقلاب بزنند، اما همیشه با موج توفنده مردم انقلابی مواجه شده، عقب نشسته‌اند.

حمله به حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) نشانه‌ای واضح و روشن از شکست سیاست‌های ریاکارانه، غیرانسانی و بدوی سردمداران غرب در طرح شعارهای انسان دوستانه و توسل به خشونت و جنایت علیه مردم مظلوم و شریف ایران است.

عمل ضدانسانی، مذبوحانه و جنایت‌کارانه حمله به حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) که منجر به شهادت و جراحت عده‌ای از زائران این حرم شد، ادامه همان سیاست‌های مزورانه، حقیر و خونبار دشمن در ترور کور مردم عادی است.

سازمان سینمایی کشور ضمن محکوم کردن این عمل شنیع که آن را نشانه‌ای از استیصال دشمنان این مرز و بوم می‌داند از سینماگران، هنرمندان و مستندسازان کشور درخواست کرد با تبیین، تصویر و بازنمایی ابعاد چنین جنایت‌هایی، حقانیت و مظلومیت ملت ایران را در برابر نظام سلطه به نمایش بگذارند.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha