فرماندار لامرد:خبرنگاران از روابط عمومی های ادارات گله مند هستند

فرماندار شهرستان لامرد گفت:خبرنگاران از روابط عمومی های ادارات گله مند هستند

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس , مهندس احمد خضری فرماندار لامرد در جلسه شورای اداری شهرستان گفت:در جلسه ای که با خبرنگاران داشتیم ،خبرنگاران از عدم همراهی روابط عمومی های ادارات گله مند بودند و علت عدم بازتاب فعالیتهای ادارات را ارتباط نداشتم روابط عمومی ها با خبرنگاران ذکر کردند.

فرماندار لامرد گفت:جای تعجب است که بسیاری از خبرنگاران حتی یک بار هم مسوولان روابط عمومی برخی از ادارات را ندیده بودند و این نشانگر عدم ارتباط آنها با رسانه های فعال در سطح شهرستان است.

مهندس خضری در ادامه با اشاره به فعالیت های دولت سیزدهم در شهرستان لامرد گفت:شما به هر کجای شهرستان که نگاه کنید همه نهادهای خدمت رسان در حال کار و فعالیت هستند ولی متاسفانه مدیران اجرایی خدمات نظام را در اختیار رسانه ها قرار نمی دهند که در این خصوص حتما در آینده برخورد جدی خواهد شد.

فرماندار لامرد در ادامه یا اشاره به همراهی خوب مردم در همه عرصه ها گفت:مدیران اجرایی و کارمندان دولت با مردم برخوردی مهربانانه داشته باشند و در زمان حضور ارباب رجوع در محل ادارات و سازمان ها کار آنها را انجام دهند و برخوردی محترمانه داشته باشند.

فرماندار لامرد همچنین خطاب به مسوولان اجرایی گفت:امسال برای استان فارس بیش از ۶۵هزار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است ،وظیفه هر یک از مدیران است که با اولویت بندی نیازمندی های مردم به دنبال تخصیص اعتبار باشند .

مهندس خضری فرماندار لامرد. همچنین با اشاره به پایان پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز گفت:در شهرستان لامرد ۱۱۵نفر در سامانه وزارت کشور پیش ثبت نام را انجام داده اند که این خود نشانه توجه مردم و نخبگان به امر انتخابات و وجود فضای نشاط در شهرستان است که امیدواریم همه ما با ایجاد انگیزه و امید زمینه مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنیم.

در این جلسه همچنین حجت الاسلام آزاد امام جمعه لامرد و جمعی دیگری ازمدیران شهرستان به ذکر دیدگاههای خود پرداختند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha