انهدام باند فرا استانی قاچاق طلا و ارز در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از دستگیری اعضا و انهدام باند فرا استانی قاچاق طلا، ارز و دلار به ارزش ۶۰ میلیارد ریال در کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار ناصر فرشید گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت طلا، ارز و دلار از منازل کرمان، مأموران پلیس آگاهی با سرنخی که از سارقان این پرونده به دست آوردند، بلافاصله اقدامات تخصصی و فنی خود را به صورت شبانه روزی آغاز کردند.

وی اظهار داشت: بعد از پیگیری و تجسس مأموران پلیس آگاهی، سارقان و خودرو آنها ظرف ۲۴ ساعت شناسایی شد؛ به طوری که سارقان در یک عملیات هماهنگ، هنگام خروج از استان دستگیر و به مرکز استان کرمان انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: در پیگیری‌ های به عمل آمده مشخص شد؛ این افراد طلا و اموال مسروقه را به یکی از استان‌ های دیگر کشور انتقال داده‌ اند؛ که در این راستا تیمی به استان مذکور اعزام شد و با اقدامات هماهنگ، اموال مسروقه کشف و به مرکز استان کرمان انتقال پیدا کرد.

سردار فرشید با اشاره به اینکه سارقان طلا، جواهرات، ارز و دلار در کرمان از استان‌ های دیگر کشور وارد استان کرمان شده و در دیگر استان‌ ها نیز مرتکب سرقت شده بودند، گفت: ارزش ریالی اموال مسروقه کشف شده ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی تصریح کرد: تاکنون ۲ نفر از سارقان این پرونده شناسایی و دستگیر شده اند؛ اما دستگیری افراد دخیل در پرونده و سایر اعضای این باند سرقت همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمان؛ تاکید کرد: اطلاع رسانی به مالباختگان در راستای شناسایی اموال سرقت شده انجام شده و این افراد نیز با مراجعه به پلیس آگاهی، اموال خود را شناسایی کرده که طی فرایندی به این افراد تحویل خواهد شد.

سردار فرشید توصیه کرد: شهروندان مراقبت بیشتری از اموال خود داشته باشند و تا حد امکان اموال با ارزش خود را درون منزل نگهداری نکنند، همچنین؛ پایش تصویری هر چه بیشتر در سطح استان، اهمیت زیادی در کشف چنین جرائمی دارد.

پلیس کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha