پذیرش دستیاری داخلی با تاییده وزارت بهداشت توسط دانشگاه علوم پزشکی جهرم

دانشگاه علوم پزشکی جهرم تاییده قطعی وزارت بهداشت برای ادامه پذیرش دستیاری داخلی تا ۲ سال آینده را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس ، دکتر رعیت دوست معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در جمع خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: امکانات و تجهیزات بیمارستان ها و زیر ساخت های آموزشی دانشگاه، تنوع و تعداد اعضای هیات علمی در گروه آموزشی مربوطه، رضایتمندی دستیاران از آموزش و نهایتا واجدالشرایط بودن امکانات کیفی و کمی دانشگاه از مواردی بوده که مورد توجه ارزیابان وزارت قرار گرفته است. بر اساس این ارزیابی ها و کسب امتیاز نهایی، دانشگاه توانست تاییدیه قطعی وزارت بهداشت درادامه پذیرش دستیار در رشته تخصصی داخلی، برای ۲ سال آینده را دریافت نماید.

ارزیابان وزارتخانه به منظور تایید و اعتبار بخشی از گروه های آموزشی دستیاری به صورت دوره ای از دانشگاه ها بازدید می کنند. بررسی تجهیزات و امکانات بیمارستان ها، زیرساخت های آموزشی و همچنین تعداد اعضای هیئت علمی و ... از جمله شاخص های ارزیابی در بازدید های دوره ای وزارتخانه است.

دکتر رعیت دوست ضمن تشکر از کلیه اعضای هیئت علمی، مسئولین دانشکده و بیمارستان ها، افزود: انشاء الله در این راستا بتوانیم با تربیت دستیاران در رشته های تخصصی بیش از پیش نیازهای آموزشی ، بهداشتی و درمانی جامعه را برطرف نماییم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha