احداث ۵۵ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور در دستور کار است

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم کلنگ‌ زنی ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی پایگاه هوانیروز کرمان، گفت: برای احداث ۵۵ هزار واحد مسکونی در سطح کشور برنامه‌ ریزی کرده‌ ایم؛ که ساخت بخش اعظم آن شروع شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ امیر سرتیپ کیومرث حیدری در حاشیه آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه مسکونی ۳۸ هکتاری پایگاه هوانیروز کرمان که با حضور استاندار کرمان؛ فرمانده قرارگاه منطقه‌ ای جنوب شرق ارتش و سایر مسئولین، اظهار داشت: برابر اوامر مبارک مقام معظم رهبری، رسیدگی به معیشت و منزلت اجتماعی کارکنان از اهداف والای نیروی زمینی است.

وی با بیان اینکه تأمین مسکن را جزء ضروری‌ ترین، مسائل خانواده‌ ها می‌دانیم، افزود: نیروی زمینی و ارتش جمهوری اسلامی در مسیر خانه‌ دار کردن کارکنان و ساخت خانه شخصی برای آنان، تلاش مقدسی داشته است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش بیان کرد: ما در شهرهای مختلف نهضت ساخت منزل شخصی را برای همرزمانم شروع کرده‌ ایم و در استان کرمان و دیار کریمان با درود به روح شهدا عزیز و به‌ ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در خدمت استاندار دیار کریمان، امروز عملیات احداث ۲ هزار و ۷۰۰ منزل شخصی برای کارکنان را خواهیم داشت.

احداث ۵۵ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور در دستور کار است

امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه امیدواریم در سفر بعدی شاهد رشد این پروژه باشیم، عنوان کرد: برنامه ما برای ساخت مسکن، معمولاً دو ساله و البته در برخی از پروژه‌ ها ۱۸ ماهه است؛ اما با توجه به شمارگان بالا، انجام پروژه را دو ساله پیش‌ بینی کرده‌ ایم و دولت نیز همکاری لازم را خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: برای احداث ۵۵ هزار واحد مسکونی در سطح کشور برنامه‌ ریزی کرده‌ ایم؛ که ساخت بخش اعظم آن شروع شده است و کلنگ‌ زنی ۲ هزار و ۷۰۰ واحد آن امروز در کرمان انجام شد.

امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ ای جنوب شرق ارتش نیز گفت: ۲۷۰۰ واحد مسکونی کارکنان ارتش در قالب ۳۸ هکتار اراضی الحاقی به شهر کرمان اجرا می‌ شود.

وی همچنین از برنامه‌ریزی برای اجرای هزار واحد مسکونی در اراضی ۳۲ هکتاری اختیارآباد خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha