بمناسبت روز خبرنگار، از مدیر خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران تجلیل شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سواد کوه شمالی در دیدار با  سرپرست خبرگزاری سلامت(طبنا)  در مازندران، بمناسبت روز خبرنگار در اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان از وی تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سواد کوه شمالی در دیدار با سرپرست خبرگزاری سلامت(طبنا) در مازندران،بمناسبت روز خبرنگار در اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان از وی تجلیل کرد.

بمناسبت روز خبرنگار،از مدیر خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران تجلیل شد

نجمه روحی گفت: ۱۷مرداد،گرامیداشت نام و یاد شهید محمود صارمی و پاسداشت شهدای خبرنگاری است که با سلامت نفس و قلم شان به اعتبار حرفه مقدس خبرنگاری ارزش دو چندان افزودند.«روزخبرنگار» فرصتی مغتنم است تا مراتب سپاس، تقدیر و قدرشناسی خود را تقدیم انسان های فرهیخته ای نمائیم که بی‌ادعا در عرصه خبر و اطلاع رسانی و صیانت از حقوق شهروندی گام برمی‌دارند و نقش بی‌بدیل‌شان بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: من به نوبه خود از تلاش ها و زحمات خستگی ناپذیر همه خبرنگاران، روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و فعالان عرصه قلم، در انعکاس مطلوب رویدادها و اخبار جامعه قدردانی می نمایم و این روز را به تمامی اهالی رسانه، صاحبان قلم و هر آنکس که اندیشه اش را با قلم جاودان می کند تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدواریم بتوانیم قدردان گوشه‌ای از تلاش‌های بی‌شائبه طلیعه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha