آمادگی همه جانبه استان کرمان در پذیرایی از زوار اربعین

استاندار کرمان تاکید کرد: بخش حمل و نقل جاده‌ ای و همچنین بخش‌ هایی که وظیفه اسکان و تغذیه زوار را به عهده دارند چه در قرارگاه اهواز و چه در مرکز استان به خصوص موکب ماهان آمادگی کامل جهت پذیرش زوار اربعین را دارند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار در ستاد اربعین حسینی استان کرمان تاکید کرد: با توجه به زائرپذیر بودن استان، امکانات همه دستگاه اداری و غیراداری می‌ تواند در اختیار گرفته شود و کنترل‌ ها و نظارت‌ ها باید به خوبی انجام شود.

وی اظهار داشت: هر تصمیم و تعییری در خدمات‌ رسانی اربعین به ستاد اعلام شود؛ چرا که یک اشتباه باعث زیر سئوال رفتن تلاش‌ ها و اقدامات همه می‌ شود، لذا حتما تصمیمات جدید اطلاع‌ رسانی شود، تا مردم دچار سردرگمی نشوند.

استاندار کرمان بیان کرد: بخش حمل و نقل جاده‌ ای و همچنین بخش‌ هایی که وظیفه اسکان و تغذیه زوار را به عهده دارند؛ چه در قرارگاه اهواز و چه در مرکز استان به خصوص موکب ماهان مسؤلیت سنگینی را به دوش می‌ کشند.

استاندار کرمان خاطرنشان کرد: اردوگاه‌ ها آماده هستند، دسترسی اردوگاه استان کرمان در خوزستان و اهواز خوب است و امکانات خوبی نیز دارد که بروزرسانی شده است.


فداکار؛ با اشاره به موکب‌ های مستقر در استان عنوان کرد: دستگاه‌ هایی که تعهد خدمت دارند هرچه سریعتر تعهد خود را انجام دهند و دستگاه‌ هایی که تعهد خدمت مستمر در این ایام دارند به درستی کار خود را انجام دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان نیز در این جلسه گفت: قیمت بلیت اتوبوس VIP از کرمان به شلمچه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، اتوبوس کلاسیک(۳۲ نفره) یک میلیون و ۵۰ هزار تومان و قیمت بلیت اتوبوس ۴۴ نفره معمولی ۷۷۱ هزار تومان است و مردم می‌ توانند تخلف در این موارد را به ستاد اربعین گزارش دهند.


رحمان جلالی با بیان این که حمل و نقل ناوگان هوایی به روال قبل است، اظهار کرد: یک قطار به مقصد اهواز خواهیم داشت و تاریخ حرکت آن بزودی از طریق رسانه ها اعلام خواهد شد.

استانداری کرمان

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha