دشمن به نسل بریده از خانواده امید دارد

مشاور استاندار خراسان جنوبی در امور روحانیت گفت: امید دشمن به نسلی است که تابع خانواده نباشد و از کانون گرم خانواده بریده باشد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین محسن محمدی در آیین افتتاحیه سومین دوره تربیت مربیان خانواده "حدیث زندگی" در بیرجند، اظهار داشت: امروز در هر موضوعی از جمله فرهنگ، اقتصاد، ورزش، تربیت و خانواده نیاز به متخصص داریم و یکی از تهدیدهای جامعه امروز ایران اسلامی، تهدید خانواده در بعد کمیت و کیفیت است.

وی با اشاره به فعالیت گروه‌های فمینستی و اهداف مدنظرشان که مهمترین آن متلاشی کردن خانواده و منحرف کردن فرزندان است، گفت: سال گذشته شعار جذاب و دروغین زن، زندگی و آزادی را مطرح کردند که همه اینها نشان از یک طراحی حساب شده برای متلاشی کردن نظام خانواده آن هم در جمهوری اسلامی ایران است.

حجت الاسلام محمدی عنوان کرد: همه می‌دانیم که دشمن در هر عرصه‌ای که ورود پیدا کرده موفق نبوده و لذا امیدش به نسلی است که تابع خانواده نباشد و گاهی در جامعه نمونه‌ای از یک خانواده‌ای مذهبی و متدین را می‌بینیم که فرزندی زوایه‌دار با انقلاب دارد و امید دشمن هم به همین است.

وی ادامه داد: در جنگ سخت و میدان‌های مختلف و امروز در عرصه مقاومت آنچه که دارد اتفاق می‌افتد حاصل تربیت خانواده است و دشمن به دنبال گرفتن این عنصر مهم هستند.

مشاور استاندار خراسان جنوبی در امور روحانیت با ابراز نگرانی از آسیب‌های حوزه خانواده در پایان تأکید کرد: باید دوره آموزشی تربیت مربیان خانواده استمرار داشته باشد و به‌روزرسانی شود و برای اینها تشکل‌های اداری تعریف شود تا در بدنه جامعه به صورت قانونی بتوانند فعالیت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha