ابتکار خلاقانه چینی‌ها برای بازی‌های آسیایی

هانگژو برای تاریخ‌سازی بازی‌های آسیایی با عنوان شهر بدون کربن آماده می‌شود.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت(طبنا) هانگژو مرکز استان ژجیانگ چین، با میزبانی نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی بدون کربن برای تاریخ‌سازی آماده می‌شود.

هانگژو با چشم انداز یک رویداد ورزشی با شعار "سبز، هوشمند، اقتصادی و اخلاقی" متعهد شده که تمام ۶۵ مکان و دفاتر مرتبط را با برق سبز از مارس تا دسامبر سال جاری تامین کند.

طبق گزارش روزنامه چینی People's Daily Online، معاملات برای ۶۲۱ میلیون کیلووات ساعت برق سبز که از انرژی‌های تجدیدپذیر و از طریق شبکه‌های ولتاژ فوق‌العاده منتقل می‌شود، تکمیل شده است. نیروی سبز برای این رویداد از پروژه‌هایی در سراسر مناطق جاده ابریشم استخراج می‌شود. این موضوع به ادغام انرژی‌های تجدیدپذیر جاده ابریشم ملی و باستانی اجازه می‌دهد تا انرژی برق بازی‌های آسیایی هانگژو را تامین کند. هنگامی که این انرژی به هانگژو منتقل می‌شود، می‌تواند یک لامپ را در سالن ورزشی محل اصلی مسابقات به مدت ۲۲۰ ساعت روشن نگه دارد.

ابتکار حمل و نقل سبز نیز در حال انجام است و وسایل نقلیه الکتریکی نقش مهمی ایفا می‌کنند. شرکت تامین برق شبکه دولتی هانگژو در حال پیشبرد اجرای زیرساخت‌های شارژ در مناطق مربوط به بازی‌های آسیایی است.

علاوه بر این، سقف مرکز ورزش‌های آبی فویانگ یک شگفتی مهندسی اکو است. این سقف با حدود ۲۴۰۰۰ متر مربع از گیاهان سبز مانند کارتوس و رز چینی تزئین شده است که دوستی با محیط زیست را افزایش می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha