ثبت نام دریافت زمین برای خانواده های دارای چهار فرزند متولد ۱۳۸۲ به بعد

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت،خانواده هایی که حداقل چهار فرزند آنها متولد ۱۳۸۲.۱.۱ و به بعد می باشند می توانند از قانون جوانی جمعیت استفاده کنند

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، بهزاد کردلو در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به طرح قانون جوانی جمعیت و خانواده، اظهار کرد: به منظور عمل به تکلیف بند ح تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور، در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ، آئین نامه اجرایی ماده ۴ قانون مذکور، براساس دستورالعمل ماده ۳و ۴ این قانون  ابلاغ شده است.  
وی با تاکید بر اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به اجرای قانون جوانی جمعیت برنامه ریزی و مدیریت لازم را دارد و در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت بر اساس وظایف تعریف شده در قانون گام برمی دارد، ابراز کرد: در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت،خانواده هایی که حداقل چهار فرزند آنها متولد ۱۳۸۲.۱.۱ و به بعد هستند می توانند از قانون جوانی جمعیت استفاده کنند. 

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: خانواده هایی که شرایط مذکور را دارند می توانند به سامانه جامع طرح های حمایتی مسکن به آدرس https://saman.mrud.ir/ مراجعه کرده و ثبت نام کنند. 

کردلو ،با بیان اینکه در راستای اجرای قانون جوانی جمعیت اولویت، واگذاری زمین است، تاکید کرد: از خانواده هایی که مشمول این آیتم می باشند بابت هزینه آماده سازی زمین  یا  قیمت تمام شده ساخت واحد دریافت نمی شود و خانواده هایی که همزمان مشمول برنامه های قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هستند، تنها می توانند در یکی از این دو برنامه ثبت نام کنند.

وی بیان داشت: وزارت راه و شهرسازی با توجه به تکلیف قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» در خصوص واگذاری زمین به خانواده‌ها پس از تولد فرزند سوم و بیشتر هم مدیریت و برنامه ریزی لازم را دارد.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان ،گفت: متقاضیانی که تاریخ تولد فرزند سوم یا بیشتر آنها بعد از تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ باشد، می‌توانند با مراجعه به قسمت ثبت‌نام نهضت ملی مسکن در سامانه طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس https://saman.mrud.ir/ با انتخاب گزینه«متقاضیان دارای سه فرزند به بالا (قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت)» در بخش نوع سرپرستی، نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند و پس از ثبت‌نام از متقاضیان، در صورت واجد شرایط بودن متقاضی، سایر اقدامات حسب ضوابط و مقررات مربوطه انجام می‌شود.

کردلو با یادآوری اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به اجرای طرح قانون جوانی جمعیت و خانواده بسیار جدی است و برنامه ریزی لازم را دارد،تصریح کرد: خوشبختانه در فاز اول ۴۰۰ قطعه زمین در منطقه غرب شهر زنجان سایت کوی زیتون به متقاضیان قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در استان آماده شده است.

وی افزود:دولت نسبت به خانه دار کردن مردم بسیار جدی است و در این راستا طرح قانون جوانی جمعیت و خانواده را برای بهره مندی بیشتر خانواده ها اجرا می کند.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha