درخشش ورزشکاران پیوند اعضا زنجان در مسابقات قهرمان کشوری

دبیر هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان زنجان از درخشش و کسب مدال های رنگارنگ، توسط ورزشکاران پیوند اعضا استان زنجان در مسابقات قهرمان کشوری پتانک خبر داد.

رقیه کامران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری سلامت(طبنا)زنجان، با بیان اینکه مسابقات قهرمان کشوری گروه پیوند اعضا رشته پتانک از ۲۸ الی ۳۱ مرداد ماه سال جاری به میزبانی شیراز برگزار شد، اظهار کرد: در این مسابقات ورزشکاران پیوند اعضا استان زنجان در رقابت با ۲۰۰ ورزشکار از ۲۸ استان کشور موفق به کسب سه مدال رنگین شدند.

وی با بیان اینکه ۶ ورزشکار پیوند اعضا استان به این مسابقات اعزام شده بودند، افزود: منیژه طوماری به عنوان مربی تیم را هدایت می کرد و سرپرستی تیم نیز  بر عهده آقای اصغر خدایی بود.

دبیر هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا استان زنجان با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات در دو رده سنی ۱۸ الی  ۳۵  و ۳۵ به بالا برگزار شد، بیان کرد: خوشبختانه در اختتامیه این مسابقات ورزشکاران پیوند اعضا استان در هر دو رده سنی حائز مقام شدند.

کامران با اشاره  به نتایج کسب شده ورزشکاران استان در این رقابت های مسابقات قهرمان کشوری پیوند اعضاء در رشته پتانک گفت: در رده سنی زیر ۳۵ سال ورزشکار یزدان ذوالقدر موفق به کسب مدال برنز و در رده سنی بالای ۳۵ سال نیز ابوالفضل صفری موفق به دریافت مدال طلا و زهرا ملکی مدال نقره این مسابقات را کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: نفرات برتر این دوره از مسابقات در مهرماه سالجاری به مسابقات آسیایی بانکوک تایلند اعزام میشوند.

انتهای پیام/ نوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha