خبر مهم وزیر بهداشت برای زائران اربعین

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ۳۷۰ دستگاه آمبولانس وارد پایانه های مرزی شده و کار خدمات رسانی درمانی به زائران را انجام می‌دهند.

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت(طبنا) بهرام عین اللهی ظهر شنبه در حاشیه سفر به کهگیلویه و بویراحمد در جمع خبرنگاران افزود: در راستای خدمات رسانی به زائران اربعین، ۵۸ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۳۷۰ دستگاه آمبولانس وارد پایانه‌های مرزی شدند

عین اللهی تصریح کرد: ۱۲۰ پزشک متخصص و عمومی با بکارگیری تجهیزات و بیش از هزار نفر از همکاران وزارت بهداشت پوشش خدمات رسانی زوار اربعین را انجام خواهد داد.

عین اللهی با بیان اینکه دو بیمارستان مجهز در مرزهای مهران و شلمچه فعال شده است، اظهار کرد: قریب به ۲۵ درصد زائران از مرز شلمچه و بیش از ۵۵ درصد از مرز مهران عازم سفر اربعین می‌شوند.

وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه زوار در ساعات اوج گرما زیاد راهپیمایی نکنند، اظهار کرد: خطر گرمازدگی در ساعت اوج گرما وجود دارد.

عین اللهی از افتتاح بیمارستان مهران ظرف ۹ ماه با اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی خبر داد و گفت: ظرفیت ۱۵۰ تخت برای خدمات رسانی به زائران در این بیمارستان دیده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha