کلنگ زنی و افتتاح شش پروژه در حوزه بهداشت و درمان در لارستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان گفت : شش پروژه در هفته دولت با اعتبار قریب به ۱۴۰ میلیارد ریال و در مساحتی بالغ بر ۳۰۰۰ مترمربع کلنگ زنی یا افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر محسن سلمان‌پور رییس دانشگاه در آستانه آغاز هفته دولت، ضمن گرامیداشت این هفته و تاکید بر لزوم آگاهی بخشی در خصوص اقدامات موثر دولت، از اختصاص اعتبار ۱۳۶ میلیارد ریالی از محل اعتبارات دولتی و همراهی خیرین برای چهار پروژه در حوزه بهداشتی، درمانی و آموزشی پزشکی مجموعه تحت پوشش علوم پزشکی لارستان خبر داد.

وی در این خصوص اظهار داشت: ارتباط تنگاتنگ و دلسوزانه خیرین در حوزه‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی پزشکی باعث شده تا بتوانیم در شرایط اقتصادی کنونی کشور با همراهی این عزیزان، اعتبارات خوبی را از دولت جذب کرده و علاوه بر تکمیل پروژه های ناتمام و برزمین مانده، کلنگ طرح های جدید را هم به زمین بزنیم.

رییس دانشگاه با اشاره به ۱۲۶۰ مترمربع متراژ پروژه های آماده بهره برداری در هفته دولت افزود: با توزیع عادلانه اعتبارات توانسته ایم پروژه زمین چمن دانشکده پرستاری در بخش مرکزی، خانه بهداشت بالاده در بخش بیرم و محوطه خوابگاه دانشکده بهداشت در شهرستان اوز را به بهره برداری برسانیم.

دکتر سلمان‌پور تصریح کرد: از جمله مطالبات مردم، اختصاص پایگاه اورژانس جاده‌ای به شهر بنارویه بوده که همراستا با پیشبرد روال اداری لازم، کلنگ ساختمان این پایگاه در زمینی به متراژ ۱۴۵ مترمربع نیز در این هفته به زمین زده میشود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha