ایران – عربستان در کشور بی طرف؛ منتظر تصمیم نهایی AFC باشید

دیدار تیم های ایرانی – عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا از سال ۲۰۱۶ در کشور بی طرف برگزار می شده و به ظاهر با وجود بهبود روابط سیاسی دو کشور هم چنان این تصمیم به قوت خود باقی است.

مهدی تاج، نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا چندی پیش در مصاحبه ای گفته بود این مشکل حل شده و از این پس دیدار تیم های ایرانی و عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا در تهران و ریاض برگزار می شود. مهدی تاج حتی چندی پیش که برای تماشای بازی رفت نهایی لیگ قهرمانان آسیا راهی ریاض شده بود در این باره با همتای عربستانی خود صحبت کرده بود.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت(طبنا) بهبود روابط سیاسی دو کشور که منجر به بازگشایی سفارت دو کشور و هم چنین سفر مقامات سیاسی به تهران و ریاض شده است، می توانست بر خبراعلام شده از سوی مهدی تاج صحه بگذارد اما عکاظ در خبر اختصاصی خود و به نقل از منابع موثق و آگاه نوشته است که کنفدراسیون فوتبال آسیا به زودی تصمیم خود درخصوص تقابل میان تیم های عربستانی و ایرانی در لیگ قهرمانان ۲۰۲۳ را اعلام می کند، جایی که تمام بازی های نمایندگان دو کشور در زمین بی طرف برگزار می شود.

منابع عکاظ فاش کردند که النصر، استادیوم آل مکتوم امارات را برای میزبانی از پرسپولیس انتخاب کرده است، در حالی که الهلال و الاتحاد در قطر به میدان خواهند رفت. آبی های ریاض که نیمار را به عنوان بمب تابستانی به خدمت گرفته اند، با نساجی در یک گروه قرار دارند و ببرهای شهر جده که فصل گذشته قهرمان عربستان شدند، سپاهان را در گروه خود می بینند.

عکاظ در بخش پایانی گزارش خود مدعی شده که فدراسیون فوتبال ایران به سه باشگاه پرسپولیس، سپاهان و نساجی پیشنهاد داده است که ورزشگاه های بی طرف خود در امارات را انتخاب کنند.

اما جالب است بدانید این خبر هنوز قطعیت ندارد و باید منتظر تصمیم نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا در این زمینه بود. این کنفدراسیون فوتبال در اعلام برنامه ی بازی های لیگ قهرمانان آسیا در توضیح دیدار تیم های ایرانی و عربستانی نوشته است میزبان بعدا مشخص می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha