کد خبر: 203471
۷ شهریور ۱۴۰۲، ۲۱:۵۸
افتتاح ۳ طرح فنی زیربنایی در فسا

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فسا از افتتاح طرح های فنی زیربنایی این شهرستان به مناسبت هفته دولت خبر داد و گفت: این طرح ها شامل احداث جاده بین مزارع روستای خورنگان و روستای دستجه و بازسازی کانال قنات شیدانک بود.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، محمدصادق فانی بیان کرد: مجموع سرمایه گذاری های انجام شده برای این سه طرح عمرانی 664 میلیون تومان بوده است که اعتبار طرح جاده بین مزارع روستای خورنگان از محل اعتبارات دو درصد نفت و گاز به مبلغ 397 میلیون تومان تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه طول این جاده دو و نیم کیلومتر است و دسترسی 100 بهره بردار به مزارع فراهم شده است، افزود: تسهیل در امر خدمات رسانی به موقع به واحدهای بهره برداری کشاورزی از مهمترین مزایای اجرای طرح است.
او به طرح احداث جاده دستجه به بید زرد نیز پرداخت و اضافه کرد: این جاده به طول دو کیلومتر و با اعتبار 180 میلوین تومان از محل اعتبارات سیل 1401 و با منتفع شدن 60 بهره بردار احداث شد و به بهره برداری رسید.
فانی اظهار کرد: با مرمت و بازسازی کانال شیدانک که طول آن 200متر می باشد و اعتبار مرمت و بازسازی آن از محل اعتبارات سیل 98 به مبلغ 87 میلیون تومان تامین شده است، حدود 40 بهره بردار از آن منتفع می شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha