حضرت موسی (ع) در سینما و تلویزیون انقلاب می‌کند

رئیس سازمان صداوسیما اعلام کرد: مجموعه تلویزیونی راهبردی حضرت موسی (ع)، انقلابی در تولید آثار در سینما و تلویزیون ایجاد خواهد کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنرخبرگزاری سلامت(طبنا) پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیما با انتشار اولین تصاویر از پشت‌صحنه مجموعه تلویزیونی فاخر حضرت موسی (ع) در صفحه مجازی شخصی خودش نوشت: پیش تولید مجموعه الف ویژه فاخر حضرت موسی (ع) این روزها با تلاش مجاهدانه برادرانم ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان نام‌آور و سید محمود رضوی تهیه‌کننده حرفه‌ای ادامه دارد. وی در همین رابطه افزود: مجموعه تلویزیونی راهبردی حضرت موسی (ع)، انقلابی در تولید سینما و تلویزیون ایجاد خواهد کرد.

سریال حضرت موسی بزرگترین پروژه سیما فیلم وابسته به صداوسیما معرفی شده است.

پس از سریال حضرت یوسف (ع)، علاقه‌مندان سریال‌های تاریخی و مذهبی منتظر ساخت و پخش مجموعه حضرت موسی(ع) با کارگردانی فرج الله سلحشور بودند. چند سالی بود که پرونده ساخت مجموعه حضرت موسی در هاله‌ای از ابهام قرار داشت. ابهامی که با درگذشت فرج الله سلحشور نویسنده و کارگردان این سریال آغاز شد.

پس از درگذشت فرج الله سلحشور کارگردانی این پروژه به جمال شورجه سپرده شد که با بیماری او نیز ساخت سریال بار دیگر با وقفه روبرو شد. اما در نهایت کارگردانی این مجموعه به ابراهیم حاتمی کیا رسید.

ابراهیم حاتمی‌کیا درباره بر عهده گرفتن سکان کارگردانی این پروژه گفته بود: «در میان آثار متعددی که ساخته‌ام، جای یک کار قرآنی را خالی می‌بینم و به همین علت با انگیزه و علاقه این مسئولیت سنگین را می‌پذیرم.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha