اعزام ۲.۵ میلیون نفر زائر به پیاده‌ روی اربعین

وزیر کشور با بیان اینکه تردد زائران اربعین در مرزهای کشور به خوبی در حال انجام است، از اعزام ۲ و نیم میلیون نفر زائر به پیاده‌ روی اربعین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ احمد وحیدی در بدو ورود به فرودگاه کرمان، هدف سفر خود را بازدید از برخی طرح‌ های استان عنوان و بیان کرد: در این سفر چند طرح نیز به بهره‌ برداری می‌ رسد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت تردد زائران پیاده‌ روی اربعین گفت: وضعیت کنونی مرزها برای تردد زائران خوب است و جمع زیادی از زوار عازم عراق و پیاده‌ روی اربعین شده‌ اند.

وزیر کشور با بیان اینکه تردد زائران از شش مرز کشور در حال انجام است، افزود: تاکنون حدود ۲ و نیم میلیون نفر از زوار ایرانی عازم پیاده‌ روی اربعین شده‌ اند.

اعزام ۲.۵ میلیون نفر زائر به پیاده‌ روی اربعین

وحیدی تصریح کرد: در برخی از مرزها تراکم و ازدحام زائران زیاد است؛ که درخواست داریم تا زئران برای پیاده‌ روی مرزهای مختلف را انتخاب کنند.

گفتنی است؛ افتتاح بیمارستان و تقاطع غیرهمسطح شهرستان انار و افتتاح پروژه کنسانتره سیریز شهرستان زرند در برنامه‌ های سفر وزیر کشور به کرمان است.

جلسه شورای اداری استان و جشنواره شهید رجایی همراه با آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۱۲۳ طرح عمرانی و اقتصادی استان نیز با حضور وزیر کشور برگزار می‌ شود.

استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha