میز خدمت اداره ثبت اسناد در نماز جمعه سیرجان برپا شد

همزمان با هفته دولت و به منظور تکریم ارباب رجوع، ظهر امروز میز خدمت اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان سیرجان با حضور سرپرست و دبیر هیأت قانون الحاق این اداره در حاشیه نماز پرفیض جمعه برپا شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سعید نظری سرپرست اداره ثبت اسناد سیرجان مهمترین هدف از برگزاری میز خدمت را پاسخگویی چهره به چهره و افزایش رضایتمندی عمومی عنوان و بیان کرد: مساجد و میعادگاه‌ های نماز جمعه پایگاه اصلی حل مشکلات مردم است.

وی با اشاره به لزوم در دسترس بودن مسئولین به عنوان خدمتگزاران مردم، تصریح کرد: درب اتاق من همه روزه به روی عموم مراجعین باز است، اما با این وجود حضور در برنامه‌ هایی از قبیل میز خدمت را تکلیف شرعی و قانونی خود می‌دانم.

سرپرست اداره ثبت اسناد سیرجان بیان داشت: از دیگر برنامه‌ های اداره ثبت اسناد و املاک سیرجان با هدف جهاد تبیین و حل بی‌ واسطه مشکلات مردم، برگزاری مستمر سلسله جلسات یکشنبه‌ های روستایی است.

نظری، در خاتمه افزود: در این جلسات که خارج از وقت اداری برگزار می‌ شود، ضمن تبیین مزایای اخذ سند مالکیت اراضی کشاورزی، به مشکلات ثبتی اهالی روستاها رسیدگی می‌شود که الحمدلله این طرح با استقبال خوبی از سوی اهالی رو به رو شده است. _ روابط عمومی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha