طرح فاضلاب محور گردشگری هفت باغ علوی تدوین شود

رئیس‌کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه تدوین طرح فاضلاب هفت باغ علوی طی سه ماه آینده لازم است گفت: جدول زمانبندی اجرای طرح فاضلاب این محور گردشگری نیز باید به دستگاه قضایی ارائه شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان، اظهار داشت: آب و فاضلاب باید مشاورهای مورد تائید خود را به شرکت عمران علوی معرفی کند و شرکت هفت باغ ضمن تامین تعهدات مالی مورد نیاز، طی ۶ ماه آینده طرح اجرایی مورد تائید شرکت آب و فاضلاب کرمان و اداره کل حفاظت محیط زیست را تدوین و پس از تائید نهایی اجرایی کند.

وی افزود: جدول زمانبندی اجرای طرح فاضلاب هفت باغ علوی نیز باید از سوی شرکت عمران علوی به دستگاه قضایی ارائه شود؛ تا نظارت دقیقی بر آن صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: دادستان کرمان نیز با توجه به اینکه موضوع طرح فاضلاب هفت باغ علوی در حوزه حفظ حقوق عامه است، باید در صورت عدم اجرای تعهدات،برخوردهای قانونی لازم را انجام دهند.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی در ادامه گفت: یکی دیگر از دستورکارهای شورای حفظ حقوق بیت المال این استان درباره روستای سیرچ در بخش شهداد بود؛ که در این رابطه ساخت و سازهای غیرمجاز خارج از طرح هادی روستا مورد طرح قرار گرفت و مقرر شد؛ در این رابطه بررسی های کارشناسی لازم انجام و نتایج آن اعلام شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین درباره طرح هادی روستای سیرچ که در گذشته تمامی فضاهای مسکونی و باغی مسکونی پیش بینی شده بودند، نیز مقرر شد که ساخت و سازها به عنوان مسکونی و باغ ها به عنوان باغی حفظ شود./ دادگستری استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha