خدمت‌ رسانی ۱۵۰ موکب به جاماندگان اربعین در سیرجان

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار سیرجان، گفت: جهت اجرای هرچه باشکوه راهپیمایی جاماندگان اربعین در سیرجان، در طول مسیر، استقرار ۱۵۰ موکب مردمی با خدمات متنوع اعم فرهنگی و توزیع نذورات تدارک دیده شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سید رحیم رضوی نسب، از اتخاذ تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین خبر داد و گفت: در طول مسیر، استقرار ۱۵۰ موکب مردمی با خدمات متنوع اعم فرهنگی و توزیع نذورات جهت خدمت به راهپیمایان تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به بررسی ضعف های پیاده روی سال های گذشته، اظهار داشت: با توجه به تدابیر پیش بینی شده برای تأمین آرامش و امنیت این مراسم، همه امکانات از جمله نیروهای امنیتی و انتظامی در کل مسیر مستقر خواهند بود، تا امنیت مراسم برقرار و تأمین باشد و همچنین اورژانس، مراکز درمانی و هلال احمر نیز در آماده باش کامل هستند.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار سیرجان به تدابیر اتخاذ شده برای جابجایی زوار اشاره و بیان کرد: با شهرداری سیرجان و شرکت های منطقه گل گهر برای به کار گیری ناوگان حمل و نقل عمومی در مسیر بازگشت و جابجایی مسافران هماهنگی لازم انجام شده است.

رضوی نسب تصریح کرد: مراسم پیاده روی برای دلدادگان و جاماندگان اربعین حسینی و ارادتمندان امام حسین(ع) در روز چهارشنبه ۱۵ شهریور ماه مصادف با اربعین حسینی از میدان امام علی(ع) آغاز می شود و تا حرم مطهر امام زاده علی(ع) به پایان می‌رسد.

شایان ذکر است؛, جلسه ستاد اربعین شهرستان سیرجان به منظور هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی با حضور مسولان مواکب مردمی و مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری سیرجان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مدیران در محل فرمانداری برگزار و اعضای ستاد به بحث و تبادل نظر در خصوص هماهنگی و انسجام بیشتر در هر چه با شکوه برگزار شدن مراسم جاماندگان اربعین حسینی پرداختند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha