کد خبر: 204071
۱۸ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۴۰
بازداشت ۴ جاعل اسناد قضایی گلستان

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: ۳ مردو یک زن در با ادعای ارتباط با مسئولان قضایی شهرستان بندرگز، اوراق قضایی را جعل و کارچاق کنی می کردند، بازداشت شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از گرگان؛ رئیس کل دادگستری گلستان گفت: ۳ مرد و یک زن در شهرستان بندرگز که با ادعای ارتباط با مسئولان قضایی این شهر، اوراق قضایی را جعل و کارچاق کنی می کردند، بازداشت شدند.

حیدر آسیابی افزود: ۲ نفر از این متهمان زن و شوهرند و هنگامی که که با جعل نامه دادستان این شهرستان قصد رفع مسدودی یک حساب بانکی را داشتند، بازداشت شدند.

وی افزود: این زوج از چند ماه پیش به منظور شناسایی همدستان آنان ، در تور اطلاعاتی کارکنان حفاظت و اطلاعات استان قرار داشتند که در نتیجه این پایش علاوه بر این دو نفر ، یک جاعل و یک کارمند بانک هم دستگیر شدند.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: این زن و شوهر مدعی ارتباط و آشنایی با برخی مقام های قضایی بودند و با این ترفند کارچاق کنی می کردند و مردم را فریب می دادند.

آسیابی تصریح کرد: پرونده قضایی این افراد تشکیل شده و در مرحله تحقیقات است.

وی اظهار داشت: بررسی ها و تحقیقات نشان داد این افراد هیچ ارتباط یا آشنایی با مقامات قضایی شهرستان ندارند.

رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: شماره ۱۵۸۰ حفاظت و اطلاعات دادگستری گلستان در طول شبانه روز ، گزارش های مردم درباره کارچاق کن ها و متخلفان در حوزه های قضایی و دستگاه های تابعه قوه قضاییه در استان را ثبت و ضبط می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha