معرفی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم به عنوان سفیر ورزش های همگانی

رییس دانشگاه علوم پزشکی جهرم به عنوان "سفیر افتخاری ورزش های همگانی" معرفی شد

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس،در دیداری که سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان با رییس دانشگاه علوم پزشکی جهرم داشت، ضمن گرامیداشت روز پزشک، از حمایت های رییس دانشگاه در برگزاری برخی از برنامه ها با محوریت ورزش های همگانی و همین طور برگزاری مسابقاتی در این زمینه در جهت ارتقاء روحیه ورزشی قدردانی نمود و ایشان را به عنوان "سفیر افتخاری ورزش های همگانی" معرفی کرد.

دکتر رحمانیان در این جلسه گفت: اداره ورزش و جوانان جهرم در ارتقاء ورزش های همگانی شهرستان، تلاش ها و اقدامات موثری مانند برگزاری رقابت های ورزشی دربین ادارات دولتی شهرستان داشته که این اقدامات سهم بسزایی در ارتقاء روحیه ورزشی و نشاط کارمندان دارد.

دکتر محمد هادی اسلامی سرپرست اداره ورزش و جوانان جهرم در ادامه جلسه گفت: از سال های گذشته تا کنون دانشگاه علوم پزشکی جهرم حمایت های خوبی در زمینه برگزاری ورزش های همگانی به میزبانی خود داشته است که قدردان حمایت های رییس و مدیران این دانشگاه در جهت برگزاری هر چه بهتر این مسابقات هستیم. باعث افتخار است که رییس این دانشگاه به عنوان سفیر ورزش های همگانی انتخاب گردد و بی شک ادامه این همکاری و حمایت ها تاثیر شگرفی در ارتقاء حوزه فعالیت ها و برنامه های ورزش همگانی خواهد داشت.

گفتنی است در مرداد ماه سال جاری، مرحله پایانی مسابقات مینی فوتبال استان فارس، به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی جهرم برگزار شد. همچنین در تابستان امسال تیم فوتسال کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جهرم در مسابقات ورزشی استان شرکت نمودند و در بین ۳۲ تیم، مقام قهرمانی استان را از آن خود کردند.


گفتنی است این جلسه روز گذشته ۱۸ شهریور ماه ۱۴۰۲، با حضور رییس دانشگاه، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان، سرپرست هیات ورزش های همگانی و اعضای هیات رییسه ورزش های همگانی در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha